Datum: 02-12-2017
Opdracht: Schrijf iets over jezelf."Hoe heet je?
Mijn naam is Jorgos, zoals je al wel kon zien xD.Hoe oud ben je?
Ik ben 13 jaar oud.Wat zijn je hobby's?
Ik hou van gamen, korfballen, Netflix kijken, Skypen met vrienden en boeken lezen/schrijven.Vertel eens iets over school.
Nou, ik doe VWO en ik zit in de 2e klas. Mijn klas is A2C.Waar kom je vandaan?
Ik ben kwart Grieks, één achtste Iers en voor de rest Nederlands.
Mijn opa is volledig Grieks en mijn oma was volledig Nederlands. Mijn moeder is dus half Grieks, dat maakt mij kwart Grieks.
Mijn ander oma is half Iers en mijn vader kwart Iers. Dat maakt mij ook nog één achtste Iers.
Voor de rest ben ik gewoon Nederlands. Ik ben hier ook geboren.Wat kijk je graag?
Op Netflix: The Vampire Diaries, Slasher & Lucifer.
Op TV: Eigenlijk alleen The Voice.
Op YouTube: bijna alle bekende Nederlandse en Engelse YTbers. Ik kijk ook veel naar vrienden.Wie zijn je vrienden?
Op school,
Tessa, Irene, Annelot, Naomi en Rick
Op Skype,
Joanna, Ruana, Tom, Nigel en Vinnet.Ja, dat is iedereen.
Heb je huisdieren?
Ja, ik heb één kat. Ze heet Pepper. Vroeger had ik er twee, de ander heet Panda. Ze leeft nog wel maar ze heeft een ander baasje. Katten kiezen hun eigen baasje. Panda heeft een ander baasje gevonden. Pepper is nog steeds hier, gelukkig!Is jullie huis al in kerstsfeer?
Nog niet, we gaan morgen de kerstboom opzetten en het huis versieren!
Ik heb er echt veel zin in.
Challenge voor jullie,
Maak een tekening van de kerstman met sterretjes in zijn hand (de vuurwerk sterretjes) op een unicorn.
Vraag van vandaag,
Is jullie huis al in de kerstsfeer gebracht? Zo ja, wat staat er allemaal?Nou dit was het deel van vandaag, ik ben heel saai dus sorry dat het zo kort was.
Morgen wordt het waarschijnlijk langer. Dus, tot morgen!Groetjes,
mij! :3
JE LEEST
December Writing Challenge || Jorgosnl
RastgeleIn dit boek komen jullie meer te weten over mij. Nu heb ik niet zo'n heel interessant leven, maar ik ga mijn best doen om dit boek te schrijven! Dit is een challenge van 30 dagen. Ik heb deze challenge van een goede vriendin van mij genaamd Joanna (...