Dag 10.

11 2 0
                                    

Datum: 11-12-2017
Opdracht: Geef antwoord op de vraag, welk drankje en welk voedsel zal je kiezen als je dat iedere dag zou moeten eten?

Welk drinken?
Welk drinken is vrij makkelijk.
Ik hou niet van prik in mijn drinken. Dan valt er al vrij veel af. Ik heb alleen in de zomer zin in fruitdrank of milkshakes en dat soort dingen.
Wat ik altijd kan drinken?
Water en melk. Dan kies ik water.

Welk eten? 
Dat is moeilijk. Ik vind heel veel voedsel lekker. 
Mijn lievelingseten is pasta, broccoli en pizza. Pizza valt af want dat is ongezond.
Dan houd ik over broccoli en pasta. Ik zou niets elke dag kunnen eten, maar als het moet, kies ik toch broccoli.Vooral hoe mijn oma dat maakt vind ik heerlijk.

Wat zou je sowieso niet elke dag kunnen eten?
Ik zou nooit elke dag fastfood kunnen eten. Als ik dat iedere dag zou moeten eten, zal ik heel dik zijn en het niet meer lekker vinden. Dat vind ik zonde. Ook zou ik witlof niet elke dag kunnen eten. Ik heb echt een hekel aan witlof. Het heeft gewoon echt een kut smaak.

Challenge van de dag,
Drink binnen 5 seconden een groot glas water op.

Vraag van de dag,
Hebben jullie sneeuwvrij?

Dat was het voor vandaag. Fijne dag gehad?
Ik was vandaag 1 uur eerder uit vanwege de sneeuw.
Tot morgen!
Groetjes,
mij :3

December Writing Challenge || JorgosnlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu