2 'Kesit'

15.6K 406 253
                                    

Kavga sonrası hep beraber Kaya lisesine  dönmüştük. Sefa, Batu ve Etkin lisesinin son sınıf öğrencileri de vardı. Sınıfta Semih Ecenin suratındaki yaralarla ilgilenirken benimle Sefa ilgileniyordu. Bulut duvara yaslanmış sinirle bakıyordu.
“Zarar görmeyeceklerini söylemiştin.” Dedi Sefa dişlerini sıkarak. Bulut arkasındaydı.

“Adil kavga edeceklerini düşünmüştüm.” Bulut’un gözleri gözlerime sinirle bakarken neden bu kadar gergin olduğunu anlamaya çalıştım. Ama hiç yardımcı olmuyordu. Elleri cebinde, duvara sırtını yaslamış sövüyor gibi bakıyordu.
Sefa mırıldanarak değişik bir küfür ettiğinde koluna hafifçe vurdum. O kadar da hasarımız yoktu fakat hep beraber saldırdıkları için yumruklarından kaçamamıştık. Eğer bu plan yapılmasaydı yirminci dakikanın sonunda nasıl durumda olurduk bilemiyordum.
“Pis yellozlar.” Dedi Mahmut eğilip suratımı incelerken. “Ay en sevdiğim kankalarıma ne yapmışlar böyle? Hepsini tek tek yolacağım. Başlarım kuralına.” Kaşlarını çatmış, suratını asmıştı. Bu halde onun yanaklarını kocaman sıkmak istemiştim. Sefa Mahmut’ a tuhaf bakışlarla bakarken Mahmut Sefaya dil çıkarmıştı. Gülmemek için dudaklarımı ısırdığımda dudağımdaki acı ile suratımı buruşturmak zorunda kalmıştım.
“Dur be kızım. Kanattın gene.” Dedi Sefa. Elindeki pamuğu dudağımın kenarına sürüyordu ki bileklerini tutan eller ile durmak zorunda kaldı. İkimizin de bakışları o elin sahibine dönünce sınıfta derin bir sessizlik oluştu. Bulut yüzündeki sessiz, ama bir o kadar tehlikeli duran ifade ile Sefaya bakıyordu.
“Gerisini ben hallederim.”
Mahmut’un “Kesin kavga çıkacak.” Deyip çantasından cips çıkarması ile bir an ona dalmak istedim.
“Gerek yok Akay. Ben hallediyorum.” Dedi Sefa istifini bozmadan. Bileklerini Bulut’un elinden kurtardı. Fakat Bulut bu sefer Sefayı kolundan tutup sıradan kaldırmıştı. “Sana ben hallederim Dedim Karaer.” Bulut dişlerini sıkarak konuşmuştu.
Sefa hafifçe sırıttı. Bu sırıtış hiç hayra alamet değildi. Kesinlikle bu surat ifadesini tanıyordum. Kapışmalarda Ardayı sinir etmek için böyle gülerdi. ****
Öncelikle çok sorulan bir soruyu cevaplayacağım. Arda hala kitapta ve baş karakterler arasında. Arda yok diye üzülmeyin. Yeni bir baş karakterimiz var sadece. Bu benim en başından beri aklımda olan bir şeydi.

Ekim ayında kitabın çıkacağını söylemiştim fakat geç teslim etmem ve fuarlar nedeniyle biraz gecikti. Özür dilerim sizden. Kapak çekimleri birkaç gün önce yapıldı. Yakında kapak belli olacak veee çıkış tarihi net bir şekilde açıklanacak.  İlk imza ise Ankara'da olacakkk.

Çekimlerden bir kare :)
Seviliyorsunuuzzz.

İnstagtam hesaplarından takip edebilirsiniz duyuruları
tugce.dogaa
erkeklisesii

ERKEK LİSESİ 2 (KİTAP OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin