İlk öpücük :o

6.2K 236 5
                                    

Eve girdiğimde merdivenlerden koştura koştura çıktım.Odama girdiğimde duş alma fikri aklıma gelmişti.Üstümdekilerden kurtulup sıcacık suyun altın girdim.Bu gerçekten rahatlatıcıydı.Ellerim ve ayaklarım buruş buruş olunca duştan çıkmam gerektiğini anladım.Dolabımdan askılı siyah tişörtümü , altıma turuncu mini şortumu giydim.Saçlarımı kurutup serbest bıraktım.Biraz parlatıcı sürüp kalem ve eyeliner çektikten sonra yatağıma uzandım ve düşüncelere,hayallere daldım.

--------------------------

Tam kendimi uykunun o güzel kollarına bırakırken kırılma sesi ile adeta yerimden zıpladım.Tövbe tövbe yavv.Koşarak aşağıya indim.Tabiki de Mert başka hangi gerizekalı akşam gelebilir ki.

-Gü.. Güneeş.. ç..çok içtim..

-Tamam sakin ol Mert seni odana götüriyim elini yüzünü yıkayalım.

Onun cevap vermesine izin vermeden koluna girdim.Ahh bu haliyle çok tatlıydı.Kendinee gell .Kendini kendinde bul Güneş.O nasıl cümle yav.Neyse.Yukarı odasının tuvaletine götürdüm.Elini yüzünü yìkadık kapıdan çıkıyodum ki beni duvara yasladı.Sıcacık nefesi burnuma değerken alkol ve sigara kokusunu çektim içime.Normalde sevmememe rağmen nu koku onun ağzına yakışıyordu resmen.Derken biraz daha yakınlaştı bana.Burunlarımız birbirine deyiyordu.Bana yakınlaşmaya başlayınca ilk öpücüğümü burda,tam da bu şekilde vereceğimi anladım.Ellerimi duvara daha sert yasladı,beni tamamen savunmasız hale getirince dudaklarıma bir buse kondurdu,geri çekildi:

-Bugün yaptıklarımın hiç birini yarın hatırlamıycam.

Sonra tekrar dudaklarıma asıldı ve sömürmeye başladı.Bu dudakların tadı mükemmel ötesiydi.Sanki Adem ve Havva önüme meyve sepeti koymuştu ve onları yiyiyordum.Bu sefer daha sert öpüyordu.Artık çok utanmıştım dudaklarından ayrıldım ve başımı aşağıya eydim.Bir süre o şekilde bekledik gözlerimin içine bakıp tepkimi ölçüyordu.Çenemi yavaşça kaldırdı , tekrar dudaklarıma yapıştı.Bir an geri çekilmeyi düşünsem de ertesi gün Mert'in bunları hatırlamıycağını düşününce dilimi ağzıne verdim ve alt dudağına asılıp dişlemeye başladım.

Gıcık Üvey AbimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin