Part 10: Destroyed

16.1K 279 3
                                    

*NOAH POV*

"Apa kau buat ni Noah? Kau dah hancurkan anak dara orang. Pandai-pandailah nanti kau terima balasan. Aku dah cakap, kawal nafsu binatang kau tu." Suara itu bermain-main difikiranku.

"But you did a very great job Noah. Did you see it when dia meronta mintak lepas then you slapped her? Fuh that was the fun part! I like it! Good job my brother!" Suara kedua pula muncul meyakinkan perbuatan aku kepada Nyna sebentar tadi adalah betul.

"Betul ke apa aku buat ni?" Aku berdialog sendirian.

"Come on Noah! Itu yang kau nak selama ni kan? You want her virginity. You got it already? Then what's next? Make her your slave bro!"

"Tapi aku takut effect yang akan terjadi nanti. Mungkin Nyna sendiri akan bagitahu orang lain apa yang aku buat dekat dia. Habislah reputasi aku nanti. Kalau dia report polis macam mana? I fucking raped her, man! Tolong aku." Aku berdialog lagi.

"Easy Noah, easy. Dia report, kau ugut. Do your thinglah. Kau kan suka psycho orang. Setakat Nyna tu, senang bro. She'll never do anything. Trust me." Suara kedua itu muncul.

Aku mula selesa dengan perbuatanku itu.

Tiba-tiba,

"Noah, Nyna is a good woman. How could you did that to her? Don't you love her? You hurt Nyna so bad." Suara pertama itu kembali semula.

"Kau diam! Apa Noah buat ni is a good thing. Don't listen to him Noah. Just listen to me okay? Aku ada plan yang baik punya after this!" Suara kedua mula menghantui fikiranku.

"DIAM DIAM DIAM! Aku taknak dengar apa-apa lagi from both of you. Dah, pergi dari sini! Just go!" Sambil menarik-narik rambut aku yang tidak terurus itu.

Suara-suara itu sedikit demi sedikit mula hilang dari fikiranku. Aku melihat jam di pergelangan tangan menunjukkan pukul 5 pagi. Mataku tidak boleh lelap. Aku meneguk kopi panas yang sedari tadi terhidang di atas meja. Semasa ingin meletak cawan kopi itu, tanganku terlanggar kotak-kotak ubat milikku yang tidak terusik itu. Aku membelek satu per satu.

"Shit, I didn't take all of these for three months straight? This shit is going too far. What had I've done to Nyna? Fuck!" Aku mula bermonolog.

"Jangan ambil semua tu Noah. It's harm yourself." Suara itu muncul kembali.

"Aku cakap apa tadi?! Diamkan?! Diamlah! Kau penyebab aku bertindak macam tu dekat Nyna kau tahu tak?"

Suara itu gelak besar. "Hahahahahaha! Kau yang bodoh ikut cakap aku kenapa? Bodoh! Bodoh! Hahahahahahaha! Tengok apa kau buat dekat Nyna? Kau fikir dia akan percaya dekat kau lagi lepas ni? Hahahahahaha!"

Aku tidak tahan. "Dear god, please end up my suffering!" Aku membuka setiap penutup botol ubat itu dan menelan selagi mampu. Aku terjelepuk di atas lantai bilikku lalu mengetuk-ngetuk kepala dengan menggunakan tangan.

"Diam! Diam! Diam!" Suara itu hilang sekali lagi. "I'm sorry Nyna. I'm so so sorry!" Aku merayu dan menangis. Namun tiada siapa pun yang mendengarnya. Aku pun mula hanyut dengan kesan ubat-ubatan tadi sambil ditemani cahaya bulan.

*NYNA POV*

Aku tersedar dari tidur. Jam menunjukkan pukul 8 pagi. Keadaan aku ketika ini bagaikan orang mati anak. "Shit!" Rungutku sendirian kerana melihat pakaian yang dipakai malam tadi habis koyak di bahagian hadapan. Aku cuba bangkit daripada katil dan terus menuju ke bilik air. Akan tetapi aku bagaikan tidak boleh berjalan kerana kemaluanku terasa sangat pedih dan sengal-sengal. "Fuck. I can't fucking walk!" Aku cuba untuk berdiri dan berjalan tetapi tidak berjaya. "This can't be happening." Aku memaksa diri untuk berjalan menuju ke bilik air.

Setibanya di bilik air, kemaluanku terasa seakan berdarah. Tanggapanku itu betul. Aku menangis semahunya sambil air shower itu dibiarkan membasahi diri. Di atas lantai bilik air aku terduduk dan mengenangkan kembali peristiwa semalam. Aku menyental badan dengan berus kerana merasakan diriku ini sangat kotor. Aku bagaikan orang hilang akal. "Why must me Noah? Why?"
.
.
.
.
.
.

"Kakak are you okay?" Sapaan adiknya itu menyedarkan Nyna dari mengelamun.
"Adam? Bila balik?" Tanya Nyna.
"Adam bagi salam tadi ingat takde orang. End up i saw you in here. Tak dengar ke Adam bukak pintu tadi?" Tanyanya sambil berdiri menghadap kakaknya yang sedang duduk di atas sofa di ruang tamu.
"Oh, i-i just... serabut fikir fasal kerja. That's all." Tipu Nyna.
"Are you sure? Cus you don't look okay at all. Something bad happened?" Adam meminta kepastian.
"I'm okaylah.  Penat kerja maybe. Get used to it you know?" Tipu Nyna lagi.
Adam melihat air mata kakaknya tidak henti mengalir dari tadi.
"Oh okay, tapi tak sangka pula fikir pasal kerja sampai boleh nangis?"
Nyna mengelap air mata yang mengalir itu. Dia hampir tidak perasan dirinya sedang menangis.
"Jap, where's mom and dad?" Tanya Adam.
"They went out. I don't know where." Jawab Nyna.
"Okaylah, take your time kakak. Adam naik atas dulu, nak mandi. Just call me whenever you need me okay? Love you." Sambil mengucup dahi kakaknya.

Nyna seakan fobia dengan ciuman yang diberikan oleh adiknya itu. Dia mahu mengelak akan tetapi adiknya terlebih dahulu mengucup dahinya. Yang ada dalam fikirannya sekarang ini hanyalah perbuatan malam tadi yang dilakukan oleh Noah. "How can i survive like this all alone?" Nyna menangis sekali lagi.
-
-
-
-
-
-
-
Apakah nasib Nyna selepas ini? Adakah dia akan membongkar rahsia tentang apa yang telah Noah lakukan kepadanya? We'll find out sooner.

CAN WE GET 25 LIKES?

Author's notes: End of chapter 10. How was it? You guys are so amazing! I'm overwhelmed! Thank you so much! Happy reading loves!❤️

Abusive Mate Where stories live. Discover now