Roddels/expose?

336 14 7
                                    

Noor kwam aangerend. LINA WAAR WAS JE GISTER AVOND?! Hzo ging je niet met ons mee terug? Wie heeft je terug gebracht?! Noor stil niet zoveel vragen. Wauw oke sorry hoor? Hzo kijkt iedereen me zo aan vroeg Lina en Noor. Er word verteld dat je ontmaagd bent maar niks van aantrekken joh. Alleen omdat je naar een feestje bent geweest ben je ineens ontmaagd. Lina werd rood. Tfoe . Zei ze zacht. Wat is er? Zei Noor. Oh nee niks.. Lina deed haar capuchon op en liep snel via de gangen heen naar de wc en deed de deur opslot. Gelijk belde ze Mohammed. " VIEZE FLIKKER DAT JE BENT " wat is er?! Vroeg die. IK WEET DAT JIJ HET WAS! Wat dan? Hoe weet iedereen dat ik ontmaagd ben? Haha eigenschuld he zei die. Meen je die? Ja wat? Je bent gewoon een hoer! Zei Mohammed tegen Lina. Blokkeer me alsjeblieft vieze kehba wil niks met je te maken hebben. & je weet nog niet dat ik alles heb gefilmd. GEFILMD?! Zei ze geschrokken. JA GEFILMD zei Mohammed. Goedkope hoer dat je bent! Op dat moment voelde ze zich gebruikt. Wat nu..? Lina had helemaal geen zin in school dus is ze naar huis gegaan. Toen ze thuis kwam begon haar moeder gelijk tegen haar te schreeuwen. Wat denk je allemaal?! Wat is er? Vroeg Lina. Ik ben nog niks vergeten. Over gister avond! We gaan daar eens goed over praten. Lina was opgelucht, ze dacht even dat haar moeder het ook wist over het ontmaagd gedoe. ik heb geen zin om te praten nu. Dan heb je pech! Ze trok haar bij de armen. Waar was je gister ?! Gewoon bij een vriendin's feestje mag dat ook alweer niet ofzo. Nee het was veelste laat. En weet ik veel over er alleen meisjes komen. Zeggen ze allemaal! Ja doei mama ik voel me niet lekker ik ga naar boven. Haar moeder schreeuwde " BEN NOG NIET KLAAR MET JOU " Lina antwoordde het boeit me niet en gooide de deur dicht. Ze zat op haar kamer en pakte eventjes haar telefoon. Ze zag ineens 13 gemiste oproepen van haar vriendin Noor en 4 annonieme telefoontjes. Wat is er nu weer dacht ze. Ze belde Noor en zei wat is er?! Noor antwoordde Lina kijk op dat expose account op insta. Je staat erop.....
SHIT wat nu?!

Lina gaat de verkeerde kant op... Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu