.

323 16 2
                                    

Lina maakte zich zorgen, wat nou als mijn moeder dit ziet?! Of mijn vader, of....? Ze wist even niet meer wat ze moest doen. Ze keek op insta en zag 300 meldingen.. Bijna elke melding was het zelfde; Hoer. Lina besloot om naar de huis van Noor te gaan.
Enkele minuten later kwam ze aan bij het huis van Noor. Noor deed de deur open, en net voordat ze een stap naar binnen wou nemen zei Noor: " Sorry, mijn moeder heeft het ook te horen gekregen ik mag niet meer met je om gaan." Lina antwoordde WAT HOE DAN?! " ik weet het niet " zei Noor terug en gooide de deur dicht.
Lina was verdrietig en elke keer als ze op straat liep voelde ze dat ze werd aangekeken. Wat moet ik nu doen? Mijn enigste vriendin was Noor. Zal ik naar Rachid gaan of...? Nee toch niet. Ik schaam me rot. Ik ga maar naar huis.
Toen ze thuis was aangekomen was er niemand thuis. Dat vond ze super gek want haar moeder is een huisvrouw en haar vader ziet ze af en toe. Ze belde haar moeder op. Een dokter had opgenomen en zei; Hallo, met de dokter van mevrouw ahlam helaas kunt u nu niet praten met haar ze is aan het onderzoeken.
ONDERZOEKEN?! Wat is er gebeurd antwoordde Lina bezorgt . Sorry ik kan niet meer verder in gesprek met u gaan. Als u vragen heeft komt u naar het sintniklaas ziekenhuis nr1.
De vrouw hing op. Lina trok haar schoenen aan en rende gelijk naar de bushalte. Ze was helemaal in paniek. Ze trilde de hele tijd en wachtte op de bus. Eindelijk, hij is er!
Na een kwartier is ze aangekomen in het ziekenhuis.
Ze duwde alle mensen opzij en ging snel naar de Bali.
Hallo kan ik u ergens mee helpen? Vroeg de vrouw die daar werkte.
Ja ik wil snel naar mijn moeder toe Ahlam. Een momentje even zoeken in mijn computer.
Helaas kunt u niet naar binnen gaan ze ligt in een operatie kamer. IK MOET ER HEEN HET IS MIJN MOEDER! Schreeuwde ze hard. Iedereen keek Lina aan.
Dat begrijp ik maar u moet toch nog even wachten.
Waar kan ik wachten? Boven 4de verdieping bij de tumor afdeling.
TUMOR AFDELING?! Riep Lina geschrokken......

Word vervolgd.

Lina gaat de verkeerde kant op... Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu