Tatsız Tanışma

228 20 19
                                    

Bahardan
İlk defa ayrı bir eve çıkacağım çok heyecanlıyım. Elime bir koli daha alıp, yeni evime doğru gidiyordum. Yeni evim, benim evim kulağa çok ilginç geliyordu. Mutlu mutlu evime çıkıyordum. Taki bir adam bana çarpana kadar.

Oğuz: ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz?
yavaş olsanıza!

Bahar: Asıl siz yavaş olun görmüyor musunuz elimdeki koliyi!

Oğuz: seninle vakit kaybedemem zaten işe geç kaldım.

Neyse o adam benim keyfimi bozamaz hıh. Zaten birazdan bende işe gideceğim. Bugün ilk iş günüm inşallah geç kalmam. Hızlı hızlı çıktım yukarı koliyi bıraktıktan sonra hemen hazırlanmaya koyuldum. Üstüme, mavi V yaka bir bluz, beyaz pantolon, açık gri bir topuklu ayakkabı giydim. Saçımı da salık bıraktım. E biraz ciddi olalım dimi.

İşte
Sonra hızla arabama bindim ve hastaneye geldim. Çocukluk arkadaşım Ali Asaf ' ı gördüm.
Yanına gittim

Bahar: merhaba Ali nasılsın?

Ali: iyiyim bahar sen?

Bahar: bende iyiyim ben şey soracaktım ben doktor önlüğü nerde bulabilirim?

Ali: burdan düz git koridorun sonunda sağda kadın soyunma odasında bulabilirsin?

Gittim veee o beyaz önlüğü giydim.
Ayna da kendime 5dk baktıktan sonra, göreve başlayabilirim. Bir anda Ali Asaf beni yanına çağırdı.

Ali: Bahar birazdan hocan gelicek. Görmek istersin diye düşündüm.

Bahar: Tabi görmek isterim niye görmek istemiyim ki?

Oğuz gelir, Bahar ı görür

Oğuz: Y-yok olamaz.

Bahar: Ali bu mu benim hocam. Ben bu adamın ekibinde miyim???

Ali: aa siz tanışıyor musunuz?

Oğuz fısıldayarak: hemde ne tanışma

Bahar: İnanamıyorum.

Bahar saçlarını atarak uzaklaştım. Kendi kendime konuşmaya başladım.

Ayy ben de bayılıyorum sanki senin asistanın olmaya hayır anlamıyorum bide apartmanımda oturuyo ben nasıl katlanırım bu adama allah ım sen bana yardım et.

Oğuz: Duyuyorum

Bahar: adam öyle bir etki yaratmış ki artık onun sesini de duyuyorum. İnşallah rüyalarıma da girmez. Ne rüyası ya? Onun girdiği rüya kabustur be!

Oğuz: Duyuyorum diyorum!

Birden arkamı döndüm. Bir de ne göreyim??

İnstagram: _egekokenlim_

Selam bu da ilk bölümüm olsun

Acaba bahar arkasını dönünce ne görecek?

Bölüm kısa olmuş olabilir, bu daha tanışma

Vote: 5
Yorum: 5
Yoksa yeni bölüm gelmez!

Aşk İzi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin