İlk Yakınlaşma

141 22 8
                                    

Bu hikayeyi uzun süre yazacağım merak etmeyin.

Oğuz tam karşımda dikilmiş duruyor.
Yalandan bir gülümseme ile

"Aaaaaa oğuz hocam şey ben yani şeyden... Hocam benim 164 nolu odadaki hastayla ilgilenmem lazım" dedim.

Tam giderken beni kolundan tuttu ve kendine çekti.
Kulağıma fısıldayarak

"hiç bir yere kaçamazsın ufaklık" dedi

Ben zaten şok içindeydim. Ve herkes bize bakıyordu. Sonra oğuz'a baktım. Uzun bir bakışma ın ardından

"hocam gerçekten gitmem lazım!"Dedim

ve uzaklaştım. Daha doğrusu uzaklaşamadım. Ayaklarım birbirine dolandı ve yere yapıştım. Herkese rezil olmuştum. Oğuz yanıma geldi. Gülerek

"Şşşşt ufaklık sakin" dedi.

Bende kalktım ve koşarak uzaklaştım.

İŞ ÇIKIŞI

Asansöre bindim en alt kata bastım tam kapı kapanırken oğuz girdi içeri, hala gülüyordu. Bende ona

"haha çok k-" derken

Bir anda asansör durdu. Benimde kapalı alanda durma fobim var. Oğuz bir anda ciddileşti.

"noluyo ya" dedi

"Oğuz ben nefe- " derken gözüme bir perde indi.

OĞUZDAN

O anda ne yapacağımı bilemedim elim kolum bağlı. Bahar bayıldı. Tek çare bahara müdahale edip onu kurtarmak. Tam o esnada Bahar uyandı birden ayağa kalktı.

"O-Oğuz b-ben " dedi.

Anlamadığım bir şekilde sarıldım ona. Başını okşadım. Şimdi kendisini sevdiği biriyle sevdiği bir yerde hayal kurmasını istedim. Bu onu daha iyi hissettirecekti.

BAHARDAN

Gözlerimi kapattım ve hayal kurmaya çalıştım. Yanımda bir adam vardı yüzü belirsiz. Sahilde bir banktaydık. Ben başımı onun omzuna koymuş gözlerimi kapatmış onun kokusunu içime çekerken aynı anda denizin sesi bana huzur veriyordu. Sonra kulağımda çınlayan bir "ting" sesiyle gözlerimi açtığımda asansörün kapıları açılmış tüm hastane personelleri bize bakıyordu. Ama ben sadece o sahildeki adamın kokusuna odaklanmıştım. E ama bu gerçek hayat, bu koku....
Başımı kaldırdığımda oğuz bana bakıyordu. Bir anda kıpkırmızı olup soyunma odasına koştum.
Kendi kendime konuşarak

"yoksa o gördüğüm kişi oğuz muydu ya. Bu bana bir işaret olabilir mi? Yoksaaa yok canım aklımdan bile geçirmem. Evet Bahar şimdi hiç bir şey yokmuş gibi eve gideceksin!" dedim.

Sonra içeri personel arkadaş girdi ve

"hocam yarın Eylül hocanın doğum günü var" demişti.

"peki sen çıkabilirsin" dedim.

Üstümü değiştirdikten sonra arabama binip eve doğru yol aldım. Eve geldim, kapımı kilitledim. Ve o rahat koltuğuma uzandım. Ve telefonumdan "ting" diye bir ses geldi. Baktım gizli numaradan bir yeni mesaj.

"Eylül hocanın doğum gününde seni geberteceğim Bahar!" yazıyordu.

Elim ayağıma dolaştı.

"k-kim ki bu numaramı adımı nerden biliyor??"

Kafamda deli sorular vardı. Ve bir anda kapı çaldı.

Selamm yeni bölüm bu akşam, yada birazdan gelecektir. Takipte kalın
Sınır koymayacağım ama
Oy ve Yorum az gelirse final yapacağım. Beklemede kalıverin. 🤗🤗

Aşk İzi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin