Hey iedereen,
Mijn naam is Liesbeth en dit is mijn verhaal. Ik vertel jullie heel precies hoe ik mijn Judas heb leren kennen. Ik ben enorm verraden geweest en soms gebeurd dat van de persoon die jou het dierbaarst was. En dat is iets waar ik net achter ben gekomen.
Ik neem jullie mee 2 jaar terug in de tijd.
Het was bijna lente en ik keek daar enorm naar uit. De winter duurde al zo lang dat ik gewoon bad dat het snel lente werd. Je weet wat ze zeggen. De bloemetjes en bijtjes komen weer naar boven tijdens de lente en dat is ook het geval bij de jongens en meisjes.
Het was 14:53 u en ik verveelde me dood en ik wist me totaal geen bezigheid. Ik zocht een paar sites op op Google en ik kwam een site tegen waar je jou gebruikersnaam kon opgeven. Hierbij konden andere mensen die dezelfde app gebruikte jou vinden en jou toevoegen en zo leer je dan nieuwe mensen kennen. Het bijzondere was dat dit van rond de hele wereld kon komen. Ik zag dit wel als een unieke kans, goh nieuwe mensen leren kennen! Dat moet toch leuk zijn. Het ging helemaal niet zoals ik het verwacht had.
Na 2 minuten stroomde het volk al binnen. Ik voegde terug iedereen toe die mij toevoegde en in de eerste 5 minuten waren dat er wellicht 35. Mijn gsm begon op een duur te blokkeren. De app die ik gebruikte was snapchat. Ik kreeg zeer veel mensen die gewoon "hallo" zeiden maar ik kreeg er ook enorm veel die me snaps stuurden. Nu met een snap kun je iets speciaal doen. Je kon oftewel een foto ontvangen, maar dit kon ook een video zijn. Of je kon er zelf 1 sturen.Ik opende mijn eerste snap en dit was van iemand genaamd: " MasterMe😈".
Ik dacht dat het geen kwaad kon om zo'n snap te openen. Ik had een foto verwacht met hallo ofzo, maar dit was het niet.
Wat ik zag was iets dat echt op mijn netvlies is gebrand...
Maar wat zag ik dan?
Lees verder om daar achter te komen.Jullie zijn alweer aan het einde van dit deeltje. Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben. Laat zeker in de comments weten wat je van dit deeltje vond en vergeet alvast niet om te stemmen!
R.l :)
JE LEEST
CyberLove
RomanceWat begon als een onschuldig online ontmoeting loopt uit de hand. Stephanie is nog maar 15 wanneer ze een 17 jarige jongen leert kennen. Onschuldig lijkt het wel. Ze worden dikke vrienden en het leidt ook tot een relatie. Ze kunnen elkaar niet meer...