De onverwachte snap

21 5 7
                                    

Ik keek op mijn gsm en zag dat de snapchatter genaamd:" MasterMe😈" nu al 3 snaps had gestuurd. Ik wist niet zeker of ik de snap wel zou openen, de spanning drong en ik besloot toen toch maar om de snap te openen. Maar net op dat moment zie ik dat er iemand nieuw me toegevoegd heeft. "MaxDeVender😊" stond er.
Ik twijfelde of ik hem wel zou toevoegen, maar deed het uiteindelijk toch. Het kon toch geen kwaad, dacht ik.

Ik accepteerde zijn verzoek en ging er niet verder op in. 2 minuten later kreeg ik al een chat binnen, zeer benieuwd dat ik was opende ik het.
Er stond doodgewoon: "hey".
Niks raars aan toch? Ik antwoorde terug: " hey". Laten we traag beginnen dacht ik.
Meteen al aan gekke dingen beginnen is geen goed plan.
Hij begon vreemd genoeg in het engels te spreken.
" How are you?" zei hij dan.
Waarop ik zei: " Fine and you."
En zo begon het gesprek waardoor we urenlang aan een stuk aan het chatten waren.

Uiteindelijk gaf hij toe dat hij toch wel nederlands sprak en dat dat engels dus voor niks nodig was. Dit gaf een aanleiding tot een nederlands gesprek. Ik leerde hem beetje per beetje kennen, zo hadden we het over akward familiesituaties, grapjes, relaties en nog veel meer. We hadden zoveel pret dat ik " MasterMe😈" al vergat.

Ineens viel het me op dat ik nu al 5 snaps van hem had gekregen en ik begon me toch echt wel af te vragen wie dat was en wat hij wou.
Op mijn scherm verscheen het dan: "MasterMe😈" is aan het typen. Maar wat schreef hij dan juist?
Kom daar morgen maar achter!!
Bekijk ik morgen zijn snaps en durf ik eindelijk de confrontatie aan te gaan met hem?!

Deel mijn verhaal met zoveel mogelijk mensen om daar nog sneller achter te komen!
BEDANKT VOOR HET LEZEN! en vergeet niet om te stemmen :)
Laat in de comments weten wat jullie ervan vinden!

R.l

CyberLoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu