ქაის pov:
-არ ვაპირებ არც დორამაში მონაწილეობას და არც აიდოლობას! - თქვა კრისტალმა- არც მე მინდა! ფანები რას იზავენ თუ წარმოგიდგენიათ?! - ვუთხარი.
- არ მაინტერესებთ რა გინდათ და რა არა! ინფორმაციაც და ვიდეოც უკვე გავრცელდა ასე რომ მორჩით გაჯიუტებას. -ეს თქვა და წავიდა.
- ეხლა რა უნდა ვქნათ? -იკითხა
-ვერაფერს ვიზავთ -მეც ვუთხარი მაგრამ ამან მისი უარესად გაბრაზება გამოიწვია.
- არ მინდა ამერიკიდან ტყუილად წამოვედი? აიშ იქაც მეყო პოპულარობა და ფანები. - თქვა და ოთახში ავარდა.
- მოიცა ამაში რა იგულისხმა? - იკითხა ჩენმა. ეს თითქმის ყველას გვაინტერესებდა შიუმინის, ჩანიოლისა და სეჰუნის გარდა. ყველა " ყოვლისმცოდნე სამეულს" ვუყურებდით.
- კარგით გეტყვით. - თქვა სეჰუნმა
- ხოდა თქვი დროზე. - უთხრა დიომ.
- მოკლედ ლინა 10 წლიდან ცნობილი ვარსკვლავია ამერიკაში ერთერთი პოპულარული მან 5 პოპულარულ ფილმში მიიღო მონაწილეობა ასე რომ პოპულარობა მობეზრდა და აქ ჩამოვიდა. ეს ყველაფერი კი ინტერნეტიდან და მისგან ვიცი. -ეს თქვა და წავიდა იმ დღეს სახლში საშუნლად დათრგუნული სიტვაცია იყო. მეორე დილით კი მენეჯერის ზარმა გამაღვიძა და ყველას იქ მოგვიწია წასვლა. მისაღებში როცა გავედი დავინახე რომ ლინას და მე ერღი ფერის ტანსაცმელი გვეცვა.
- თქვენ რა შეთანხმებულები იყავით? -ამაზე მეც და ლინამაც შევუბღვირეთ აქაურობა საშინლად დათრგუნული იყო.
- კარგით არ მომკლათ. - თქვა და გარეთ გავედით სადაც მხოლოდ 1 ფურგონი და 1 მანქანა დაგვხვდა.მე და ლინას ერთად მოგვიწია წასვლა. დანარჩენები კი ფურგონით მოუწიათ წასვლა. შენობასთან უამრავი ფანი დაგვხვდა ასევე ჟურნალისტებიც და უამრავი კითხვა დაგვისვეს დაცვა რომ არა გავიჭყლიტებოდით.
ლინას pov:
შენობაში სანამ შევიდოდით უამრავი ფოტოს გადაღება მოასწრეს და ასევე დაცვა რომ არა გავიჭყლიტებოდით ☺😑.შენობაში შევედით თუ არა მენეჯერთან მივედით მე ვიზაჟისტთან გამაქანეს.
- ჰეი... მე შენი ვიზაჟისტი ვარ იმედია მალე შემეჩვევი.
- რათქმაუნდა ☺ - ძალით გავუღიმე და ამის მერე ხმაც არ ამოგვიღია.
ფოტოები გადავიღეთ და სანამ წამოვიდოდი კარგად შევამჩნიე შიუს სახე ჩემ ვიზაჟისტს რომ უყურებდა. შიუს მერე მივხედაც. სახლში ისევ ისეთი შემადგენლობით დავბრუნდით და მისვლისთაბავე ჩემ ოთახში ავედი რომ დამესვენა.
ვიციი პატარაა >< სორით მაგრამ წამეშალაა 2ამხელა და სისწრაფეში რისი დაწერაც მოვასწარი სულ ესააა>< ვერც ჩასწორებას ვასწრებ იმედია მოგეწონებათ და ცოტა ინტრიგაც დავტოვე ☺ თუ მოგეწონათ vote and coment რაც არ მოგეწონებათ დამიკომენტარეთ და შევეცდები გავითვალისწინო ☺😊😍❤❤ იმედია ამ თავით ისიამოვნებთ❤❤
მიყვარხართ ❤😍😍
VOCÊ ESTÁ LENDO
always (დასრულებულია)
Açãoფიკი არის პარკ ლინაზე რომელიც პარკ ჩანიოლის დაა რა მოხდება როდესაც კორეაში ჩავა? ამას ფიკის განვითერების დროს გაიგებთ ^^