Prolog

223 34 32
                                    

Srce prestaje da kuca,temperatura tela opada, mozak prestaje sa radom, prestanak cirkulacije, telo postaje ukočeno, nastaje hemijska promena u mišićima " mrtvačka ukočenost ".
Telo postoje bledno i ljubičasto,  ostatak tela je bled dok se pojavljuju ljubičaste mrlje (prestanak cirkulacije ). Livor mortis prema kojima mrtvozornici određuju vreme smrti.
Nekoliko minuta nakon smrti počinje proces truljenja.

Oči se polako otvaraju, dubuki uzdah ispraća, mozak počinje sa radom, telo se polako vraća u normalu.

Umreti sa vampirskom krvlju u sistemu, prestavlja oživljavlje, prevara prirode.

Ceo ritual još nije završen, probuđen iz smrti u preobražaju vampira, potrebna je još ljudska krv.

Lepi ukus u ustima, nešto magično dosad nikad osećano .

Krv bila je euforična, osećaj moći bio je neopisiv.

Žeđ, glad. Krv koja oživljava za kojom žude više od svega . Krv koja kontroliše .

Sve je postajalo pojačano,moć je neopisiva .

Večan život, bogastvo,neranjivost, kontrola uma, brzina snaga .

Uz sve to dolazila je slabost, sunce je bio neprijatelj, njihovo telo zadobijalo bih rane, pojavila bih se vatra i momentalno bi izgoreli . Vampiri , poznata noćna stvorenja . Zauvek urezani u proklestvo. Nikada više neće videti svetlost, neće hodati po danu.

Da bi ušli u tuđe kuće morali su biti pozvani .

Da bi se ubio vampir, jednostavno izvedeš ga pred sunce, otkineš mu glavu ili probodeš kolac kroz srce.

Večan život pun zabave, krvi, seksa, adrenalina .

Krv, ubijanje nevinih ljudi, čeđenje krvi do zadnje kapi .

Vampirska krv bi pomogla bržem oporavku pacinjenta .

Mrtvi ljudi, leš koji je oživeo ponovo vraćen među ljude, odbija da umre ide po kontentima ubija ljude .

Demoni, noćna stvorenja koja ubijaju .

Mostrumi, zlo, prirodna propast .

Da li su oni toliko loši ? Zli ? Imaju li osećaje ?

Prekidač , koji isključuje emocije može li biti ponovo uključen ?
Brinuti ? Voleti ?
Može li ?

Sada kada su ljudi saznali za njih, da li se može postići mir? Oni su svuda oko nas, neki ih mrze, neki ih vole. Šta ako se mir ne može postići? Da li će doći do rata? Imaju li ljudi šanse protiv vampira?

Šta ako ima još natprirodnih stvorenja?

Vukokladici, veštice, sirene, hibridi?

Postoji li to?

Prošlo je sto godina od kad su ljudi saznali za vampire, od toga se samo dvadeset godina ratovalo. Postoje legende da su vampiri tu još od pre, da su ih ljudi ubijali.

Šta mislite ko će pobediti, ako dođe do rata?

Zdravo!
Moja nova priča.
Kao što vidite radi se o vampirima i ostalim naprirodnim stvorenjima.
Nema veze sa Vampirskim dnevnicima i Sumrak.
Vampiri neće imati " Magična prstenja".

Crna Krv Where stories live. Discover now