|2|

125 16 2
                                    

" Daj Anna, probudi se, zakasnićeš na fakultet. " vrištećim glasom i ledenom rukom Hanna je budi iz čvrstog sna. Nije se mogla odvojiti od lepe prirode, životinja, neće da se vrati u svoju sobu i krevet.

Potrlja oči zatim ih otvori. Zbunjeno gleda u crvenokosu devojku, koju zove prijateljicom i cimericom. Hanna je živa.

" Koliko je sati?" upita te ustane u sedeći položaj, ne voli ustajati jer se nikada ne odmori.

" Pola osam. " odgovara kratko, zatim je tera da ustane jer će obe zakasniti.

Istog trenutka skače iz kreveta i odlazi do ormara kako bi nešto navukla na sebe. Pročešljala je svoju dugu smeđu kosu, i tek malo stavila šminku.

" Gde si bila? Dva dana te nije bilo, poludela sam. Išla sam do jebenog kluba da te tražim. " kada se rasani napokon ispituje " Mogla si mi javiti porukom, toliko sam se uplašila da sam otišla na policiju, kreteni mi nisu pomogli. Pa sam krenula u potragu, čak sam pomislila da ti se nešto desilo."

" U pravu si, neće se ponoviti. Upoznala sam jednog seksi vampira, jednostavno ostala sam sa njim celu noć, pa dan i onda drugu noć. Među nama ima više od seksa, nemaš pojima kako sam se osetila. Neke varnice su prošle kroz mene, kao da sam se zaljubila. Znam da ćeš me grditi i da si ljuta. Baterija mi se ispraznila i nisam stigla da ti se javim." Hanna sklopi ruke kao da je moli, zatim se široko nasmeje " Napravila sam ti doručak, na stolu." oduvek je to radila ako nešto zezne i kako bih joj Anna oprostila..

" Ne ljutim se, potrošila sam novac koji sam planirala za hranu. Nemaš pojima kroz šta sam prošla, strahovala sam za tebe. I još ono odvratno mesto, kako možeš da se vučeš tamo?" malo povišenim tonom je govorila, ipak se trebala javiti " Možda preterujem, ali nije lako kad ti prijateljica ode u vampirski klub a ti ne znaš da li će se vratiti živa ili ću dobiti njen leš. Pokušaj da me shvatiš."

" Izvini, ponela sam se nepromišljeno i nisam razmišljala o posledicama. Obećavam ti, da ću se javljati i da te neću ostaviti u takav položaj. Zato ću ove nedelje ja srediti za hranu. "

Život u ovom gradu nije bio lak, pogotovo ako si student. Jedino se imaš šanse zaposliti u kafiću ili noćnom klubu. I od toga ipak više preferira kafić.
Anna je mogla otići u veći grad, za njenu sigurnost je ovde bolje. Ali vampiri kao da su počeli ovde da se skupljaju, što ju je teralo da se preseli. I ipak je znala da i nije to dobra ideja. Ona svoju magiju dobija od preteka, veštica koje su umrle u ovom gradu i ne bih lako stupila u kontakt sa njima. Drugi način njene magije je da se oslobodi pretaka, reskira je svoju magiju koju ima ne bih mogla kotrolisati. Ima raznih vrsta veštica, a ona je od onih koji bih prolazila loš period.

Dva časa provode na fakultetu. Ništa se posebno ne dešava, ali ipak je svako predavanje važno. Nema puno vremena za učenje, pa časove ne propušta. Stefan crnokosi dečko, razborušene kose, plavih očiju, punih usana. Zgodan, lep i glup. Nažalost fakultet završava novcem svojih roditelja. Neko vreme su u šemi, samo seks i tako par viđenja u toku nedelje. Nije osećala prema njemu ništa, za nju je bio potrošac njenih potreba. Hanna se nije puno razlikovala, prvo je svoja iskustva stekla sa ljudima, kasnije se prepustila vampirima jer je veći užitak. Kažu da sa vampirima traje predugo, predivno i fenomelno.

Nakon par poljubca, vatanja se pozdravlja sa Stefanom i odlazi na posao.

Nema neka posebna uniforma za konobaricu, samo neka keselja, nije potrebna samo po želji. Ako želiš više novca onda se trebaš malo više skinuti, na taj način ostavljaš više utiska i veća je šansa da dobiješ bakšiš.
Šef ovog kafića je dobar čovek, prima svakog na posao, nije mu teško tako da radnika ima i previše. Kafić radi 24\7 svaki dan i smene se određuju prema tome. Bukvalno ne moraš doći na posao, samo je potrebno javiti se.

Crna Krv Where stories live. Discover now