Sabah uyandığımda aynanın üstünde bir not buldum notta :
" Herkesin belli bir kuralları vardır , sakın bu kurallı çiğneme helede Vampir Kurulu kuralları. "
Notu masanın üzerinde bırakıp bunu kimin yazdığını düşünmüştüm acaba Vampir Kurulu mu yazmıştı. Kafamda deli sorular kendi kendime gülmeye başladım radyoya eğlenceli bir müzik taktım ve dolaptan viskimi aldım dans etmeye başladım içtim içtim içtim taki sızana kadar.
Uyandığımda acıktığımı hissettim taytımı, nike spor ayakkabılarımı sweat tişörtümü giydim saçlarımı topladım ve dışarı çıktım.
Hızla şehre indim , hastene bulup biraz kan torbası çalıp içtim.
Aklım hala o nottaydı kim olabilirdi ki benim evime nasıl girebilirdiki , küçükken çocuk esirgeme kurumunda büyümüştüm bana annemin beni buraya bıraktığını söylediler annemi hiç görmemiştim.
Acaba annem vampir olduğumu öğrenirse ne yapardı ?
~~~~~~~~
Katy 'nin annesinin bakış açısından:
Akşam yıllardır görmediğim kızımın evine gittim her yaptığından haberim vardı.
Bende vampirdim insanken dünyaya getirdiğim Katy'i çocuk esirgeme kurumuna bırakmak zorunda kalmıştım ona bakıcak durumum yoktu. Vampir Kurulu beni vampir yapmıştı ve ben onların hizmetinde çalışıyorum. Katy 19 yaşına geldiğinde onunda bir vampir olmasını istemiştim bunu Kurul'a söylediğim de kabul etmişlerdi. Katy'in peşine herzaman 2 adam yollamıştım bana günlük bilgi veriyorlardı. Öldürdüğü kurbanlarını sırtlarına neden spirali işareti çiziyordu bunu öğrenicektim.
~~~~~~~
Arkadaş edinmek için bir kafeye gittim acaba üniversiteyemi başlasam hem birkaç kişiyi dönüştürür beraber eğlenirdik.
İşin makarasında olan ben hala notu düşünüyorum.
Masaya oturdum sert bir kahve söyledim. Kahvemi içtikten sonra oradan ve eve gittim...