ညေနခင္း ေလႏုေအးေလးရဲ႕ အထိအေတြ႕ကို ခံစားၿပီး သူတို႔ႏွစ္ေယာက္နဲ႔အတူ စက္ဘီးစီးရတာ ေပ်ာ္မိတယ္..ေဝးေနခဲ့တဲ့အခ်ိန္မွာ တမ္းတခဲ့ဖူးတဲ့ အခိုက္အတန္႔ေလးကို လက္ေတြ႕ပိုင္ဆိုင္ေနရလို႔ပါ...
အခ်ိန္တစ္ခုၾကာေအာင္ေဝးကြာခဲ့ဖူးတဲ့ ေဝယံနဲ႔သုတနားကို အခုလို ျပန္ေရာက္ေနရလိမ့္မယ္လို႔ မေမၽွာ္လင့္ခဲ့ေပမဲ့ အခုလက္ေတြ႕မွာ သူတို႔အနား ကိုယ္တကယ္ရွိမိေတာ့ ေတြးရင္းေငးရင္း
ေဘးကစက္ဘီးစီးေနတဲ့ေဝယံကို ေငးမိေတာ့လည္း...ေဝယံကအသားေတြပိုျဖဴလာသလို အရပ္လည္းရွည္လာတယ္...ေဘးတိုက္ျမင္ေနရတဲ့ေဝယံမ်က္ႏွာက ေကာင္ငယ္ေလးတစ္ေယာက္ပံုစံမဟုတ္ေတာ့ဘဲ ဆယ္ေက်ာ္သက္လူငယ္တစ္ေယာက္အတြက္ ထိုက္သင့္တဲ့ ရုပ္ရည္မ်ိဳးကို ေျပာင္းလဲပိုင္ဆိုင္ေနၿပီ...
တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ တိုးေဝွ႕သြားတဲ့ ေလေျပနဲ႔အတူ သုတရဲ႕ ကိုယ္သင့္နံ႔ကိုလည္းရမိျပန္ေတာ့ စိတ္ထဲ ထူးထူးဆန္းဆန္းအရာတစ္ခု...
သုတ..နင္ကေလ ငယ္ငယ္ကငါသိခဲ့တဲ့ ငါစိတ္ဆိုးေအာင္ လိုက္စတတ္တဲ့ ေနသုတလည္း မဟုတ္ေတာ့ဘူး..နင့္ထက္စာေတာ္မွာေၾကာက္လို႔ ငါနဲ႔အျမဲၿပိဳင္ဆိုင္ေနတတ္တဲ့ ၁၀ႏွစ္အရြယ္ေကာင္ေလးလည္း မဟုတ္ေတာ့ဘူး....ငါ့ကိုစိတ္ဆိုးေအာင္ မစေတာ့ဘူး..ငါ့ကိုလည္း စာေတြရွင္းျပေနေသးတယ္...ၿပီးေတာ့ နင္ကရည္းစားေတြလည္းရွိေနခဲ့ၿပီတဲ့လား....
-----------------------------------------------------------------ကုကၠိဳပင္ႀကီးေတြရဲ႕အရိပ္ေတြနဲ႔ ေျမသားလမ္းေလးကို စီးနင္းရင္း.... ကားလမ္းမက်ယ္တစ္ခုကို ေက်ာ္ျဖတ္ရင္း...
သိပ္မၾကာခင္မွာ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ေဝယံ မၾကာခဏလာတတ္တဲ့ ေရကန္ႀကီးေဘးကို ေရာက္လာတယ္...ေရကန္ရဲ႕ပတ္ပတ္လည္မွာ ထိုင္စရာခံုတန္းအနည္းငယ္ရွိသလို ေရကန္ရဲ႕ မနီးမေဝးမွာလည္း အေငြ႕တလူလူနဲ႔ စားခ်င္စဖြယ္ အနံ႔ေတြရတဲ့ အေၾကာ္စံုဆိုင္ေလးတစ္ဆိုင္လည္းရွိတယ္..
အရင္ေန႔ေတြက ေဝယံနဲ႔မၾကာခဏလာေနၾကမို႔ အထူးတလည္မဟုတ္ေပမဲ့ အခုတစ္ႀကိမ္ေတာ့ သိမ္ေမြ႕သူ..သူမလည္းအတူပါသည္မို႔ ေပ်ာ္ရႊင္မႈလား ရင္ခုန္မႈလား
အမ်ိဳးအမည္မေဖာ္ႏိုင္ေသာ ခံစားခ်က္တစ္ခု ကၽြန္ေတာ့္ရင္ထဲ ခံစားေနရေသးသည္။
-----------------------------------------------------------------
YOU ARE READING
မ်ဥ္းၿပိဳင္တို႔၏ ဆံုမွတ္တစ္ေနရာ
Romanceပထမဆံုးအႀကိမ္ ေရးျဖစ္တာေၾကာင့္ လိုအပ္ခ်က္ေလးေတြရွိေကာင္းရွိတာမို႔ ဖတ္ေပးတဲ့ readerေလးေတြကိုေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္၊ ေဝဖန္ခ်က္ေလးေတြလည္းေပးၾကပါေနာ္🤗