Sesampainya saja di bandar,Chorong terus membawa mereka semua masuk kedalam satu restoran mewah untuk menjamu selera.
Setelah selesai makan,mereka pun menuju ke arah satu mall yang dikira paling terkenal di tokyo.
Masuk saja di dalam mall itu,chorong terus mengumpulkan semua orang.
"Emm..kita berpecah kat sini"kata chorong.
"Eoh??waeyo noona?Chim takde duit ni.Dahlah chim nak beli baju yang dah lama chim nak tu"kata jimin yang sememangnya fashionista itu.
"Chim,behave with your noona"kata chanyeol.
"Mianhae"kata jimin.
"Gwaenchanyo.Em...okay,lepas ni noona nak jalan dengan v.Kookie pula jalan dengan chaeyong nae.Oppa,Chim dengan mingyu pula jalan sesama.Tapi sebelum tu,noona bagi pinjam kad kredit kat korang sorang satu.Beli lah apa yang korang nak.Nah"kata chorong menghulurkan mereka seorang satu kad kredit.
"Gyu boleh beli tak apa yang gyu nak?"soal mingyu.
"Yah!!mingyu shii..behave"kata v.
"Gwaenchanayo.Emm..boleh je.Gyu beli je ape yang gyu nak.Terutama skali keperluan korang sepanjang kita kat sini"kata chorong.
"Gumawo,noona"kata mingyu.
"Cheonma"jawap chorong.
"Alaa...noona,cukup ke ni?kenapa tak bagi pinjam je ksd kredit hitam noona?"rungut jimin lagi.
"Uri kyeowo mochi..ambil je apa yang chim nak nae.Kalau tak cukup nanti,call je noona nae"kaa chorong.
"Yeollie oppa,beli lah apa yang oppa dah lama nak tu"kata chorong.
"Kookie shii..Suho oppa cakap,kat sini banyak barang limited edition yang berinspirasikan Iron Man.Kookie beli je"kata chorong.
"Jeongmal?Gumawo noona"kata jungkook sudah bersorak dan memeluk chorong.
"Cheonma.Em,chaeyong shii...beli je ape yang chae nak ye"kata chorong kepada chaeyong.
"Dae,unnie"kata chaeyong.
"Dahlah...kita pisah kat sini.Nanti,tepat jam 7,kita jumpa kat Starbuck tu untuk makan malam sebelum balik kat villa"kata chorong.
"Dae"serentak yang lain menjawap kemudian mengambil haluan masing-masing."Oppa,oppa ada telefon tak?"soal chorong yang asyik menggenggam tangan v.
"Emm..takde.Waeyo,princess?"soal v.
"Aniyo.Emm..kajja kita masuk kedai telefon dulu"ajak chorong sambil menarik tangan v.
"Sekejap.Princess,oppa ni layak ke jadi namchin princess?Sedangkan oppa betul-betul tidak punya apa-apa"kata v.
"Kenapa oppa ni?Okay listen,yang melayakkan oppa untuk jadi namchin princess cuma cinta dan kasih sayang yang tulus.Harta tidak menjaminkan kebahagiaan apa lagi kelayakan oppa untuk hidup dengan chorong.Oppa please..just think about our love.Kalau pasal harta,harta princess tu harta oppa juga"kata chorong.
"Oppa cuma rasa segan sebab oppa ni miskin.Princess pula jutawan no.1 kat seoul"kata v.
"Omo??who is the bastard that tell you about me?"soal chorong.
"Yeol hyung"jawap v yang polos.
"Hmm..don't think too much about that oppa.Yang penting sekarang ni,princess cuma nak kan oppa and cinta kat oppa sorang je"kata chorong dengan gaya comelnya.
"Aigoo....Miss rich oppa ni comel sangat lah.Saranghae"kata v sambil memeluk chorong.
"Nado saranghae oppa.Kajja..Kita beli telefon.Chae dengan Gyu kan dan ada.Sekarang ni,kita beli untuk oppa dulu.Nae"kata chorong.
Mereka pun beriringan memasuki kedai telefon itu.
"Oppa,biar princess yang pilihkan untuk oppa nae.Oppa pergilah tengok-tengok kat sana.Manatau ada casing telefon yanv menarik minat oppa.Oya,princess belikan iphone8 tau untuk oppa.Jadi,pergilah kat pilihan casing untuk iphone8"kata chorong yang mulai berbicara dengan pekerja kedai itu.
Sedang V melihat-lihat apa yang ada di sana,tiba-tiba ada seorang yeoja yang agak cantik menghampirinya.
"Hello boy"kata yeoja itu.
"Hello??emm..who are you?"soal v.
"May i know your name?"soal yeoja itu.
Belum sempat v menjawap,kedengaran seseorang menjawap bagi pihaknya.
"His name is Kim taehyung"kata orang itu.
"Ow..Korean boy.I'm Tzuyu.Nice to meet you boy.But,btw..who are you girl"kata yeoja itu lagi.
"I am park chorong.This boy ia my husband.So,don't you dare to talk to him and touch him or you will lose your hand"kata chorong dengan tenang.
"Ow,sorry.Btw i got to go.Bye"kata yeoja itu kemudian bergegas pergi.
"Padan muka.Oppa okay tak?"soal chorong.
"Sepatutnya oppa tanya princess pasal soalan itu"kata v sambil mengusap kepala chorong.
"I'm fine.As long as the yeoja didn't take you from me"jawap chorong.
Mereka pun ketawa bersama selepas itu.
"Dah,kajja.Kita beli keperluan kita sepanjang kita kat jepun ni.Lepas tu,kita beli barang kapel like baju,kasut,jam and semua lah yang penting ianya untuk pasangan kapel"kata chorong.
"Princess...apesal boros sangat ni?"kata v.
"Biar jelah..Tak luak sikit pun duit tu"kata chorong.
"Haih...yelah..kajja"kata v sambil menggenggam tangan chorong.
Selepas itu,mereka pun membeli kesemua yang mereka perlukan kemudian menuju ke starbuck seperti yang dijanjikan kerana yang sudah lama menanti di sana.