Wedding Day.
"Unnie,you look so beautifull.Oppa so lucky to have you"kata chaeyong yang masuk kedalam bilik persalinan chorong.
Chorong memakai baju pengantin berwarna putih diselaputi emas putih yang direka dan dibuat khas untuknya saja.
"Chae pun cantik ape"puji chorong pula.
"Unnie..gumawo sebab trima kitaorang sebagai keluarga baru unnie walaupun kitaorang ni tak berharta macam unnie.Trima kasih sebab sayangkan V oppa"kata chaeyong.
"Cheonma.Look at me and hear what i want to say.Unnie sayang korang dan cintakan V setulus hati unnie.Pasal harta,unnie tak kisah.Lepas ni,segala yang unnie miliki akan menjadi milik korang juga"kata chorong.
Chaeyong sudah mengalirkan airmatanya.
"Uljima.Unnie dah rasa nak nangis dah tengok kamu ni.Rosak pula mekap unnie"gurau chorong.
"Betul tu.Mianhaeyo.Dah lah,kajja..Yeol oppa dah tunggu kat luar tu.Majlis dah nak mula"kata chaeyong yang kemudiannya membantu chorong untuk berdiri.
Keluar saja di bilik itu,chanyeol menghampiri chorong.
"Wah,yeppuda..Dah nak kahwin dah saeng oppa ni.Lepas ni,saeng dah ada 'Oppa' baru"usik chanyeol.
"Oppa janganlah cakap macam tu.Chorong always saeng oppa yang seperti sebelum ni.Nak nangis tau dengar oppa cakap macam tu"kata chorong yang sudah bergenang air matanya.
"Omo,omo...janganlah nangis.Rosak nanti mekap tu.Ye,chorong always jadi saeng oppa and always jadi princess and Miss rich oppa dengan Chim"kata chanyeol
"Gumawo,oppa"kata chorong.
"Cheonma.Dah,kajja....V dah tunggu tu"kata chanyeol sambil memaut lengan chorong.
Chaeyong pula berada di belakang chorong untuk membantu memperbetulkan leretan baju pengantin chorong.
"Oppa,jangan buat saeng jatuh tau.Dahlah saeng genentar sangat ni"kata chorong.
"Oppa takkan biar saeng jatuh.Alah..rilekslah.."Kata chanyeolDari jauh,kelihatan V sedang memandang kearahnya dan disebelahnya pula seorang paderi.
Ramai yang hadir kat perkahwinan chorong itu termasuklah golongan bangsawan serta wartawan.Perkahwinan itu sangat grand dan diadakan di hotel milik Oh sehun.Rancangan untuk berkahwin di atas kapal pelayaran mewah dibatalkan oleh chorong sendiri.Jadi,sehun sebagai sponsor kepada wedding chorong itu membuat wedding paling grand untuk sahabat jutawannya itu.Hampir 80% dari hiasan perkahwinan itu dihiasi dengan emas.Jutawan lah katakan.Wedding itu juga disiarkan secara lanngsung di siaran Tv Korea dengan tajuk besar "Wedding of the year".
Semua hadirin yang hadir pada hari itu terpegun melihat Chorong yang sangat cantik pada ketika itu.
Sesampainya di hadapan V,chanyeol menyerahkan tangan chorong kepada v kemudian pergi ke tempat duduk VIP."Baiklah.Emm..kita mulakan majlis perkahwinan ini.Encik Kim taehyung,sudikah awak mengambil Park chorong sebagai isterimu yang sah, baik pada waktu sihat mahupun sakit,baik dalam kekayaan mahupun kemiskinan,engkau menjaga serta memelihara dia sehingga maut memisahkan kamu"kata paderi itu.
"Ya,saya sudi"kata V yang tidak lepas memandang chorong.
"Park chorong,Sudikah kamu menerima Kim taehyung sebagai suamimu yang sah,baik pada waktu sihat mahupun sakit, dalam kekayaan mahupun kemiskinan,engkau menjaga serta memelihara dia sehingga maut memisahan kamu"kata paderi itu kepada chorong.
"Ya,saya sudi"kata chorong.
"Sekarang kamu sudah sah menjadi suami isteri.So,you may kiss your bride"kata paderi itu.
V pun menghampiri wajah chorong kemudian mencium bibir chorong agak lama.
Semua yang hadir ketika itu bersorak untuk mereka.Para wartawan pula tidak henti-henti mengambil gambar."Saranghaeyo,My Rich Wife!!!!"jerit V
"Nado Saranghae,My innocent Husband!!!!"jerit chorong.Mereka pun hidup bahagia bersama selamanya.Itulah kisah cinta V dengan Isteri Jutawannya.
-THE END-