kısa hikayede #16 olmuşuz,
AĞLIYORUM 😭😭😭her birinize çok teşekkür ederim ♡♡♡♡
Jungkook Yoongi'nin dersten çıkmasını beklerken bir bankta oturuyordu. Dersinin çoktan bitmiş olması gerekiyordu, ama Yoongi hala gelmediğinden dersin uzadığını düşünmeye başlamışken, yarı koşar adımlarla kendisine yaklaşan sevgilisini gördü.
Yüzündeki sıkıntılı ifade yerini gülümsemeye bırakırken oturduğu banktan kalkıp adımlarını sevgilisine yöneltti. Yoongi de onu görmüştü ve adımları iyice hızlanmıştı.
Nihayet buluştuklarında Jungkook vakit kaybetmeden kollarını sevgilisine sardı ve belinden tutup kendine çekerken Yoongi de kollarını onun boynuna dolamıştı.
"Özür dilerim, geç kaldım."
Yoongi başparmağıyla Jungkook'un ensesini okşarken mırıldandı.
"Dersten çıkar çıkmaz kitaplarımı Jimin'e verdim, yurda uğramamıza gerek yok."
Mırıl mırıl konuşmaya devam ederken Jungkook'un saçlarına bıraktığı öpücükle hafif bir şekilde güldü.
"Sorun değil, çok beklemedim zaten."
Ayrıldıklarında Jungkook Yoongi'nin elini tutup parmaklarını diğerinin parmaklarına kenetlemişti. Etrafta birkaç öğrencinin onları işaret edip fısıldaşmalarını önemsemeden yürümeye başlamışlardı.
"Nereye götüreceksin beni sevgilim?"
Yoongi diğerine sorduğunda Jungkook elindeki eli hafifçe çekiştirip durdu.
"Söylesene bir daha."
Yoongi omuz silkip yürümeye başlarken diğeri de peşinden gitmek zorunda kalmıştı.
"Neyi söylüyorum, sevgilim?"
Jungkook eline kenetlenmiş eli hafifçe sıkarak güldüğünde Yoongi de onunla beraber güldü.
"Çok hoşuna gittiyse sürekli söyleyebilirim."
Alayla söylediğinde bu defa omuz silkme sırası Jungkook'taydı.
"Buna hayır demem."
Gülüşüp durağa vardıklarında gelen otobüse binip, gidecekleri yere varmaları uzun sürmemişti.
Otobüsten inip ilerlerken Yoongi önünde duran kocaman lunaparka baktı ve dışarıya doğru derin bir nefes verdi.
"Beni buraya getirdiğinde inanamıyorum."
Jungkook diğerinin elini daha sıkı tuttu ve mutlu bir şekilde sırıtmaya devam etti.
"Sevgiline güven, fazlasıyla eğleneceğiz."
alışverişe gideceklerdi ama
lunaparka götürdüm niye
böyle bir şey yaptım bilmiyorum