Încă o zi însorită de 69 Mucembrie ...
Masky: Scuză-mă , dar luna asta nu există !
Eu: Da' lasă-mă bă , că ei nu știu asta . Și taci pentru Dumnezo , că e greu să faci o introducere amuzantă !
Masky: .......
Bun cum spuneam , era o zi însorită de toamnă spre primăvară în iarna anului 2666 , în care oamenii normali erau la casele lor , iar plozii din pădurea cu portocale erau hiperactivi și alergau ca niște găini decapitate ... mai puțin cei 3 proxy.
Toby : Hei , Masky !
Masky: Ce vrei , Toby ?
Toby: De ce roșiile se numesc roși și castraveții nu se numesc verzi ?
Masky : Dacă regula asta s-ar folosi , atunci tu te-ai numii Prost !
Toby: Bine... Hei , Masky !
Masky: CE ?!
Toby: Ești prost ^_^
Și uite așa Masky îl bate pe Toby și Hoodie încearcă să-i despartă , Ben , Jeff și cei 2 Jack joacă leapșa cu , cuțite , Jane , Clocky și Sally se ceartă , iar eu stau ca o aurolacă într-un colț și mănânc pufarine .
Slender: *intră în cameră* CE PIZDA MAMELOR VOASTRE FACEȚI AICI ?!?!
Toți: Bine . *se întorc la ce făceau*
Slender: Liniște !
Toți:*nu îl băgă în seamă*
Slender: Vă vând la țigani !
Toți: O_O
Slender: Bun . După cum spuneam , am un anunț de făcut.
Jeff : Ai cumpărat însfârșit hârtie igienică ? Eu m-am săturat să mă șterg cu urzici !
Slender: Nu . E ceva mai bun de atât.
Sally: Ai luat pufarine ? Că Bianca le-o mâncat pe toate .
Eu:*în timp ce mestecă* Ba nu !
Slender: -_- ... Oricum , voiam să vă spun că am angajat un profesor să vă învețe bunele maniere .
Toți: Să ne învețe ce ?!
Slender: Fiți serioși ! Vă comportați mai ceva decât animale !
Jeff : BĂ , EU MĂ ȘTERG LA CUR CU URZICI ȘI ȚIE ÎȚI ARDE DE MANIERE ?!?!?!
Slender: NU MAI FOLOSI URZICI ! ȘTERGE-TE ȘI TU CU FRUNZE CA OAMENII NORMALI .
E.Jack: Oamenii normali folosesc hârtie igienică .
Slender: Păi ... vă cumpăr hârtie igienică după ce în învățați să vă comportați civilizat . A , și să nu uit lecțiile sunt doar pentru băieți...
Eu: Da ! Fraierilor ! *dansul victoriei*
Slender: Nu m-ai lăsat să termin . Pentru băieți și pentru tine !
Eu: Da' eu îs fată !
Slender: Știu , dar te comportă la fel ca ei , deci și tu ai nevoie de ele .
Eu: Nu e drept !
Slender: Viața e nedreaptă .
A , să nu uit , profesoara voastră poate venii din clipă în clipă . Acum scuzați-mă , dar eu trebuie să plec la ... ăăă ... la magazin . Paaaaaaa ! *se teleportează*Toți : Ce ne facem ?!
Jeff: Există o singură cale de scăpare *se aruncă pe geam*
Toți: *se duc la geam*
Jeff: Sunt încă în viață *moare*
Ben: Norocosul !
Deodată ușa se deschide și pe ea intră o babă .
Baba: Bună ziua copii ! Eu sunt Dildău Mărioara și sunt profesorul vostru de bune maniere .
Toți: MOARTEA !!! *leșină*
Baba: Eu am terminat aici . Bine că m-o plătit înainte .
Am reușit însfârșit să mai postez . Hai că nu am avut o pauză așa mare , și nici nu a durat până la vacanța de Crăciun . Următorul capitol v-a fi unul special pentru Crăciun .
Atât😉
CITEȘTI
Pamflete CreepyPasta
HumorCarte cu pamflete . ~Încheiată~ ❗ATENȚIE ❗ ❗Cartea conține scene cringe și limbaj licențios❗