Băi frate ! Azi am dat teza la mate și nu am știut efectiv nimic . Bă da' nimic !
Cei care citesc asta acum o să spună că nu am învățat.
Ba chiar dimpotrivă , am stat până la miezu' nopții și am repetat căcaturile alea de reguli pe care nici în momentul de față nu le înțeleg . Practic la teza asta am belit pătrunjelul .Trebuie să știți că anul trecut aveam note de 9 și 10 la mate . În schimb , anul ăsta nu am înțeles absolut nimic din această minunată materie .
Acum poate vă întrebați ,
" Da' ce s-a întâmplat ? "
Păi , răspunsul este simplu :
Mi s-a schimbat profa !De la un căcat de operație la coloană , draga doamna director , nu a mai putut să predea la clasa mea mate .
Și ce credeți că a făcut ? A adus o proastă care a fost contabil , a făcut facultatea la 50 de ani și care își testează cunoștințele pe noi . De ce spun "le testează" ? Pentru că predă de doar 2 ani !Toate astea nu ar fii o problemă , dar când vezi cum decurge o oră cu fufa asta expirată , îți vine să te duci la ea și să îi bagi un pumn de cretă pe gât .
La o simplă oră scoate doar 3 elevi , adică cei 3 pupători în cur , pe care îi scoate la tablă fără oprire , iar ceilalți sunt scoși doar pentru notă .
Să nu mai spun că atunci când ne scoate la tablă nu știm absolut nimic ! Și apoi vine aia "Păi dacă nu învățați" sau mai e aia "Învățați și voi de la X " . Fă , da' tu ești profesoară nu X , Y sau Z !Pe lângă faptul că e o profesoară tâmpită care ne face proști în fața fără să argumenteze , mai e și analfabetă !
Când a auzit că se spune "doamna director" ci nu "doamna directoare" , a rămas uimită ! Era ceva gen , "Eu nu am auzit termenul acesta." . Păi dacă ești proastă , ești proastă !
Chiar azi o colegă mai prostuță (adică proasta clasei) , a spus "Teza e grea" , la care analfabeta a spus "Sunt grele" . Nu zău ... Și să fi văzut cu , ce aer inteligent a spus-o , de parcă ar fi ea în stare să corecteze pe cineva fără să se facă de râs .
Aici v-am prezentat draga mea profă de mate , din cauza , cărea juma' de clasă a recurs la meditații.
Ăsta a fost capitolul . Da știu că nu are legătură cu cartea , dar îmi e prea lene să fac o carte nouă în care să vorbesc despre chestii de-astea . Dar dacă aș face aș avea ce pune în ea .
Nu prea am mai postat în ultimul timp deoarece și pentru că am avut cele două teze . Asta la mate e compromisă , dar hei ... viața merge înainte .
Dar o să încerc să mai postez un capitol până luni .Atât😉
CITEȘTI
Pamflete CreepyPasta
HumorCarte cu pamflete . ~Încheiată~ ❗ATENȚIE ❗ ❗Cartea conține scene cringe și limbaj licențios❗