Güneşin ışıklarının yüzüme vurmasıyla gözlerimi açtım ve yatağa iki elimi koyarak yattığım yerden doğruldum,yavaşça ve uyku sersemi bir şekilde yürüyerek kendimi odamın banyosuna attım hemen üstümdekileri çıkarıp soğuk bir duş aldım ve kendime geldim,giysi odama doğru ilerledim ve gözüme çarpan dantel işlemeli dizimin iki karış üstünde bir etek giydim , üzerine de elime gelen ilk siyah ve salaş tişörtü geçiriverdim.Saçlarımı kurutup aşağıya indim. Annemler çoktan gitmişlerdi.Şu an yaz tatilinde olduğumuz için saat on birde kalkmak umurumda bile değildi açıkçası.Merdivenlerden hafif zıplayarak indim ve yarddımcıların bana kahvaltı hazırlamalarını bekledim.Kahvaltı ettikten sonra,bahçeye çıkıp hamağa uzandım ve gözüm ister istemez o balkona takıldı... Mert'in balkonuna.
Güneş gözlüklerimi taktım ve dün akşamı düşünmeye başladım her bir karesini teker teker..
Aradan bir saat geçmişti ve ben sıcaktan çatlamak üzereydim odama gidip bikinilerimi ve havlumu aldım havuzun yanındaki şezlonga havlumu serdim daha sonra içerden güneş kremimi istedim ve yardımcımız kremi getirdiğinde bir de soğuk bir portakal suyu istedim buz gibi portakal suyunu içtim ama yine de bir türlü serinleyemiyordum.Son çare aldım pozisyonumu ve kendimi taze doldurulmuş buz gibi havuza attım.İşte şimdi serinlemiştim.Boydan boya iki kez yüzdükten sonra havuzdan çıktım ve yere uzandım.İçeri girip üzerimi değiştirdim bahçeye geldiğimde Mert balkonda oturuyordu ona baktım ve gülümseyerek el salladım o da beni sonradan görüp el salladı ve tabiki güldü.
Naber napıyorsun dedim,o da ayağa kalktıktan sonra tek elini gözüne siper edip bana, hiç ya öyle sıcak falan ben de içeride sıkıldım biraz hava alim dedim,dedi.
Önce biraz düşündüm lan çocuğun üzerine atlamış gibi olma rüzgar dedim kendi kendime sonradan amaan dedim belli ki oda sıkılmış söyle gitsin dedim
-Baksana istersen bize gel bahçede oyalanırız yada istersen film falan izleriz.
- Melez adının hikayesini anlatacaksan gelirim(salakça sırıttı)
-Tamam anlaştık bekliyorum.
Dedim ve 15 dakika sonra bahçe kapısında belirdi .
-İçeri gelsene
-Pekala geliyorum
-Ne kadar sıcak değil mi bende şimdi havuzdan çıktım
-Evet gördüm seni havuzdayken (dedi ve dudağını pot kırmış gibi ısırıdı)
-S..sen beni izlemiyordun değilmi?
-Ha? Hayır tabiki odamın pencerelerini açıp içeriyi havalandırırken gördüm seni.
-Neyse ee ne yapsak ki? (bunu söylerken hamağa doğru yürüyorduk)
-Senin şu meşhur hamağına oturup nerden geldiğini ve neden yurt dışında olduğunu dinleyebilirim mesela?
-Haa peki bunları sana anlatabilirim (dedim ve normalden iki kat daha büyük hamağa birlikte oturduk)
-Mesela nerde okuyordun ve neden geri geldin özel biri için mi?
-Pariste okuyordum 3 sene oldu gideli şimdi ise ailemi özlediğim için dömek istedim.Hayatımda özel biri yok(Son cümleyi söylerken gözlerinin içine baktım)
Çok yakışıklıydı tamam şimdiye kadar ondan çok daha tatlı çocuklar bana çıkma teklif etmişti ama,onun enerjisi beni çekiyordu.Hem neden hayatımda özel biri olup olmadığını sordu ki yani ben bundan onunda sevgilisi olmadığını anladım ki bence sevgilisi yok.