bitmeyen başlangıç

66 6 65
                                    

Bu hikayemi xKingOfHeroesx e ithafen yazıyom kız haftalardır bekliyo lslelerldl

Yazardan

Ayumi telefonunu cebine koydu ve masada duran kurabiyelerden hemen bir tane ağzına attı.evet geç kalıyordu hemen yaptığı DNA projesini kapıp okula doğru koşmaya başladı. Kahverengi güzel uzun saçları arkasında uçuş uçuş uçuyordu ama ayuminin şu an bununla uğraşıcak vakti yoktu. Hızını arttırdı ve koşmaya devam etti taa ki bileği burkulup yere düşene kadar ama bu yer tam olarak ayumi nin beklediği kadar sert değildi o birinin üstüne düşmüştü...

"Ahhh ben çok özür dilerim"bunu çarptığı kişinin önünde 90 derece eğilerek söylemişti.

" önemli değil"dedi hafif tanıdık bir ses. Ayumi bu sesi nereden tanıyordu ah!! Doğru ya bu ayumi nin 6 sene peşinde koştuğu acnologia dan başkası olamazdı. Tamda onu unutmaya başlamıştım  diye düşündü ayumi.

Hemen yerden kitaparını topladı ama unuttuğu bir şey vardı projesi "nalet olsun"dedi ve etrafına bakındı ayumi evet!! Ordaydı yolda ayumi hemen koştu ve projesini almaya gitti ama yolun sol tarafından gelen tırı görmeden...

Acnologia hemen yola atladı ve ayumi yi kurtardı ayumi hala olayları anlamaya çalışıyordu şok olmuştu.
(Bende bim keleleşek ah dur vurma lan

"KIZIM SEN DELİMİSİN NEDEN YOLA ATLIYORSUN!!!!!" diye kükredi acnologia bu ses ile kendine gelen ayumi ağlamaya başladı  acnologia ya açılmıştı ama reddelimişti 7 kere... 
Acnologia diğerleri başlarına daha fazla toplanmasın diye ayumi yi kucağına alıp yürümeye başladı kendi evine... (Uu napacan lan kıza kanka namus gitti lslröfle)

Acnologia tek eliyle ince bedeni göğüsüne yasladı ayumi bu güzel kokuya daha fazla dayanamadı ve acnologia nın kollarını arasında uyuyakaldı.

Acnologia

Acaba neden onun için endişelendim neden onu bu kadar korkuttum beynimdeki düşünceler beni kemirirken kollarım arasında uyuyan meleğe baktım göz altları hafif şişmişti ama citten hala çok güzeldi.
Evet onu son 2 yıldır seviyorum bana ilk 7 açılışında onu sevmiyordum ama son zamanlarda bu kızı citten takıntılı bir şekilde sevmeye başlamıştım.

Yavaşça kalktım ve mutfağa gittim su içip geri döndüm. Yere kendime yatak açıp oraya yattım biraz clash royale oynadıktan sonra (yaklaşık 3-4 saat) ayumi yi uyandırdım ve evine gitmesi gerektiğini söyledim. Utanarak eşyalarını (kitaplar falan) topladı ve kapıya doğru yöneldi bende onunla onu evine kadar bırakacaktım hatta bu gün açılabilirim bile...

Onun evine geldiğimizde bana sarıldı bende bir anlık cesaret ile kulağına onu sevdiğimi söyledim yüzünde kırmızının 9274828472928 tonu oluşurken yüzüne doğru eğildim ve onu öptüm (eheuehuejeueheje) ve hiç beklemediğim bir şekilde kerşılık verdi işte benim kızım

Ayrıldığımızda daha da kızardı ve gözlerini kaçırırken "y-yani...ş-şimdi biz ç-çıkıyomuyuz" dedi şu an o kdar tatlıki...hemen cevap verdim "evet" ve boynuma atladı ikimizde yere düşerken kahkahalarımız sokağı doldurmuştu bile (ben bir odunun boynuna atladığımda tutmamıştı lelelrlr)...

10 yıl sonra yazardan

"EVET" diye bağırdı iki genç evlenmişlerdi artık...

Artık bitsin bi zahmet kanks nası olmuşş ksleltlt

ayumi acnologia one-shot Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin