0. - Pilot

302 30 11
                                    

Hangrejtekben az éjszakák mindig csendesek és hidegek.

A madarak és bogarak ilyentájt már mélyen alszanak... vagy csak nem mernek büszkélkedni a hangjukkal.

Yei, amikor visszatért a faluba egy küldetésből, még hidegebbnek érezte a levegőt. Szinte úgy is mondhatjuk, hogy az éjjeli dér csípte a futástól kimelegedett arcát.

Fáradtan tölcsért formált a kezeiből és meleg levegővel próbálta felmelegíteni átfagyott ujjait.

Lustán vonszolta magát a meleg otthon iránya felé és közben azon gondolkozott, vajon a szülei ébren várják-e haza, vagy már mélyen alszanak a fárasztó munka után.

Halkan felkuncogott az elképzelt hazaérkezésén.

Édesanyja fáradtan ül egy bögre kávé társaságában a konyhaasztalnál, édesapja pedig mellette ül keresztbefont karokkal és mélyen alszik. Viszont, amikor kinyitja az ajtót, az ijedten felrázkódik és ásítva köszönti.

„- Hazajöttem!

- Üdv itthon, kicsim!"

Ahogy közeledett a ház felé, csalódottan vette észre, hogy az ablakok sötétek.

Lelobozva lépett az ajtó elé, de az résnyire nyitva volt.

Ijedten nyúlt kunaitartója felé és óvatosan bentebb tolta az ajtót, majd a falnak nyomódva ment egyre beljebb.

Yei próbált higgadt maradni, ahogy megállt a nappali bejárata mellett.

Nagyot nyelve rugaszkodott el a faltól és állt meg közvetlen az ajtó előtt, de bent üresség tátongott.

Kissé megkönnyebbült sóhaj hagyta el tüdejét, majd a konyhaajtó felé pillantott, ahonnan a hold erős sugara szűrődött ki.

Halk léptekkel közeledett felé, majd elé érve tanácstalanul nézte az ajtókilincset.

„Be kell mennem. Mi van, ha betörtek és bajuk esett? Nem hagyhatom őket magukra... kinyitom az ajtót."

Azzal egy határozott mozdulattal belökte és hisztérikus sikoly hagyta el a száját.

Az ablakon beszűrődő hold fényében tisztán ki lehetett venni apja és anyja darabokra szaggatott testét.

Félelem rázta minden porcikáját, ahogy a helyiség különböző pontjain meglátta a vértócsákat, benne a végtagokkal.

A sokktól sírva rogyott térdre, miközben próbált a szoba egy olyan pontjára nézni, ahol nem talált vérfoltot vagy véres húscafatokat, de nem nagyon sikerült neki.

„- Örülök, hogy épségben hazaértél, kicsim!

- Az én lányom... egy karcolás nélkül tért haza a küldetésről. Büszke vagyok rád, Yei!"

Ahogy kapkodta a tekintetét pontról pontra, egy írást vett észre a padlón.

„Most te jössz, Yei."

Ijedten rázkódott össze, amikor meghallott egy hangot a háta mögött.

Mintha valami súrolta volna a padlót, majd egy nagy csattanást hallott, közvetlen maga mellett.

Lassan fordította fejét hátra, majd ismét egy sikoly hagyta el a száját.

Egy számára jól ismert kígyó tekergett mögötte, ami türelmetlenül csapott néha farkával a padlóra.

„A parancsára vár... Hol vagy?"

Kissé összeszedettebben próbált felállni a földről, de a sokktól még mindig rázkódó lábai ismét összerogytak alatta és tehetetlenül térdelt a bestia előtt.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Nov 20, 2018 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Játszma [Orochimaru x OC]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang