Pappp!
Satu tamparan hinggap di pipi gebu si gadis.
"Aku warning kau sekali lagi.kalau kau menjawab jugak siap kau aku kenakan."
kata appa tiriku iaitu Kim Taemin.Lengan Chanrin direntap kasar oleh Taemin agar dia mengikut langkah Taemin keluar dari rumah.
"Mana kau nak bawa anak aku pergi hah?please Taemin jangan apa2 kan anak aku."
eommaku cuba menghalang tapi usahanya hanya sia2 setelah Taemin menepis tangannya sehingga eomma jatuh ke lantai.Aku dibawa ke club seperti yang dijanjikan oleh appa tiri ku dengan penghutangnya.Kelihatan dua orang lelaki berbadan sasa bercakap dengan appa dan kami mengikut langkah lelaki tersebut.Aku diarahkan untuk masuk ke dalam bilik boss mereka iaitu penghutang appa tiriku.
Dia mencuba untuk membuka bajuku dalam keadaan mabuk dan secara tidak sengaja aku tertampar lelaki tersebut.Dia mendegus kasar dan aku mengambil langkah untuk melarikan diri dari club.Aku perasan lelaki sasa tadi mengejarku dari belakang.Aku bernasib baik kerana aku menyorok di satu lorong yang gelap.Mereka menjadi putus asa dan balik semula ke club.
Setelah memastikan tiada sesiapa yang lalu,aku terus berjalan tanpa hala tuju dan aku berhenti di tepi bus stop.Menangis? Ya aku menangis kerana appa tiriku sanggup jadikan aku sebagai penglangsai hutangnya.Lagi satu,aku tidak sanggup diperkosa dengan lelaki yang berperangai buruk seperti ayah tiri aku.
---To be continued---
Best? Vote + Comment💕