"Park Chanrin"
"Aku rindu kau dik!" teriak Chanyeol sambil memeluk erat Rin yang masih lagi kaku akibat kebingungan terhadap situasi yang terjadi.
"Apa semua ini?" tanya Rin terkejut sambil menolak badan milik Chanyeol perlahan. "Rin kau adik aku! Kembar aku Rin! Kembar aku yang hilang waktu kecil."
"A--abang!" tangisan Chanyeol dan Chanrin mula kedengaran di sekeliling rumah Sehun.
"Syukurlah. Akhirnya kalian berjumpa juga" kata Lay manakala yang lain mengangguk kepala tanda setuju dengan kata kata Lay itu.
"Itulah yang aku mahu kata pada kau capang. Kan dah betul." Jongdae menunjukkan reaksi bangga terhadap dirinya kerana sangkaannya sebelum ini tepat cuma dia sahaja tak mahu beritahu. Bimbang mungkin tidak betul.
"Iya iya sajalah kau ini." ujar Sunhee sambil menolak bahu Jongdae kasar. "Hey kau ini aku tarik rambut itu baru tahu!"
"Yeol nanti kita cari eomma Rin ya?" rayu Rin lalu Chanyeol mengangguk tanda faham dan sekali lagi mereka berpelukan di hadapan rakan2 mereka.
-----------------
Hari yang dinantikan akhirnya tiba jua bersama pagi yang penuh ceria! Hari perkahwinan Jongdae dan Jiyoung akan berlangsung beberapa minit sahaja lagi.
"Okay atau tidak baju aku ini?"
"Okay"
"Muka aku okay?"
"Okay saja"
"Betul ini?"
"Ya betullah! Ish kau ini! Betullah macam mulut itik! Penat betul layan orang macam ini!" Sehun bengang dengan sahabatnya itu sambil meraup muka tanda frustrasi manakala yang lain pula bergelak ketawa bersama.
"Heee sorrylah." Jongdae menggenggam erat tangan Sehun lalu menggosok tengkuknya tanda malu
"Dae, mari majlis dah nak mula."
- - - -
Semekom❤