Hikayeye başlamadan küçük bi anket yapalım ne dersiniz?
-Sizce Tao nasıl biri?
-Hikayem sizi sıkıyor mu? sıkıyorsa korkmadan açıkça söyleyebilirsiniz kısa keserim...
-Başka hikayeler yazmamı ister misiniz?
-Diagon dönsün mü?
-Elif gıcık mı yoksa tatlı mı?
-Etiket yapmak isteyenler yapabilir canım... 😂😂😂😂
Son olarak; Hikayedeki bazı olayları değiştirdim haberiniz olsun...
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤Şaşkınlıktan kimse ne yapacağını bilememiş öylece duruyorlardı gözleri kocaman açılmış Tao karşısındaki liderin hüzünlü gözlerine bakınca kötü biri olmadığını anlamıştı... Sadece çoğu şeye zorlanmıştı peki Elif'e bunu nasıl söyleyecekti? Seviyordu onu! Bunu ona yapamazdı! Ancak biliyordu ki risk alırsa herkes güvende olacak... Şimdi yaptığı gibi...
Sessizliği Komutan bozdu defterlerin sayfalarını karşı çetenin gözü önünde çevirirken çıkardığı ses çok sinir bozucuydu Komutan;
-Evet Kaplanlar çetesi DİAGON'un kurucusu benim değil mi? çeteyi nasıl kurduysam korku kralınıda çeteye öyle aldım! Dünyanın en ünlü çetesi diye övündüğünüz küçük ve zorlamalardan oluşan bir gruptan başka bişey değil! isterseniz hepinizin hayatını yüzünüze doğru söyleyeyim ne dersiniz? Bu defterleri benim çetem yazdı! Bizde kalacak! şimdi söyleyin ya bu çocukla (Tao) beni serbest bırakırsınız ya da hepinize unutulmayacak bir ders veririm!
Kimsenin sesi çıkmıyordu sadece karşı çete liderine bakıyorlardı çete lideri yerin dibine girmişti için için ağlıyordu... Tao istemsizce karşı çete liderinin tarafını tuttu;
-Komutan sence onun üstüne fazla gitmedin mi? Suçu yok! Kendi ağzınla söyledin! Ailesinin baskısıyla çete lideri olmuş!
-Gerçekten mi! Ben onun yerinde olsaydım suç işlemek yerine ölmeyi tercih ederdim!
-Ya kız kardeşi için yapıyorsa! Ya ondan başka seveceği kimse yoksa! Benim ailem yerine koyduğum insanları korumak için kendimi tehlikeye atmam gibi liderde kardeşi için kendini tehlikeye atıyorsa? Buna ne diyeceksin?
Komutan bir an sustu Tao haklıydı tüm yaşadıklarına rağmen nasıl bu kadar şevkatli olabiliyor hâlâ anlayamıyordu... Lafı değiştirmeyi denedi;
-Evet bizi serbest bırakacak mısınız?
Kaplanlar çetesinin elinden hiçbişey gelmiyordu onları serbest bırakmaya karar verdiler Tao ile Komutan sonunda ordan kurtulabilmişlerdi Komutan resmen gülmekten ağlıyordu;
-Tao varya senin o üstün zekan olmasa ne yapardık! Baksana gülmekten gözlerim yaşardı!
-O adam Elif'in abisi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİAGON
ActionTao'nun ağzından; Evet... Kim miyim? Taha ODUNCU... Karanlık yağmurlu bir günde sokağa atılan ufak bi bebektim ben... Yetimhanede acı çektim yıllarca... Sonra ne oldu? Beklemediğim bir anda DİAGON da buldum kendimi... Onlar BÜYÜK BİR ÇETEYDİ...