P.O.V. Ayden
Sunt un prost! Sunt cel mai prost om din lume! A trecut o săptămână de când nu am mai primit mesaj de la Stalkerița Cute. Stai! O consider drăguță?Da,cred ca da!{te-ai îndrăgostit,nebunule^-^}
Mă plictisesc. Vreau să vorbesc,cu ea,am nevoie de ea. Oare? Nu cred. Adică ştiu sigur?Pe bune?Chiar nu sunt decis. O iubesc sau nu? Da. Sunt nebun că iubesc o fată pe care nici nu o cunosc? Da,foarte. Din lipsa de activitate mă apuc să recitesc mesajele.
,,O fată..": Recunoşti că sunt drăguță şi că mă placi?
Eu:-....
,,O fată..":Acesta e un ,,poate''.
Eu:Poate e un poate.,,O fată..."O...ok. Oricum nu îmi pasă😧
Eu:Dacă zici tu!😈(în mintea lui Ayden:Prostule!)
,,O fată...":De ce mi-ar păsa? Eşti doar un baiat. Nu e nimic special la tine!😠😠
Eu:Da?(din nou:prostule!!)
,,O fată..."Da!
Eu:Atunci de ce mi-ai trimis mesaj tocmai mie ,,un baiat normal,nu prea special"?(nu prost,handicapat!!)
,,O fată..."-....
Dau cu degetul in jos pe ecran si mă uit în continuare:
PESTE O ZI
<12:30> Eu:Hey!Scuze pentru ce am zis. Nu am vrut să te supăr.
<12:35> Eu:Încă nu îmi raspunzi! Au trecut 5 minute! :)))
<12:45> Eu:Au trecut 10 minute şi 36 de secunde. Dar o să aştept. Pentru tine:)).
<12:50>Eu:Ok! Ştiu că fac spam,(trimite multe mesaje în puțin timp) dar îmi pasă de tine.
După ce termin primesc un mesaj,în sfârşit:
,, O fată...":Oare?
Eu:Ai răspuns..
,,O fată...":Nu ocoli subiectul, ți-am pus o întrebare,răspunde la ea.
Eu:Poți repeta întrebarea?
,,O fată..." :Boule! Nu am toată ziua la dispoziție!😠
Eu: Te rog frumos.:))
,,O fată...'':Bine. Ții la mine?
Eu: Sincer.....
,,O fată...":SPUNE ODATĂ!!
Eu:Scriu!
,,O fată...":Grăbeşte-te.
Eu:Bine.
,,O fată...": Ok.
Eu:Sincer:DA! Nu ştiu cum,dar....nu stiu! Nu doar că țin la tine:Te iubesc! Iubesc ca un nebun! TE iubesc ca un nebun. Vreau sa vorbesc cu tine în fiecare secundă din viața mea! Vorbim de 2 luni,cu întreruperi. Această săptămână a fost INFERNALĂ pentru mine. Nu m-am descurcat DELOC la scoală,gândul meu este mereu la mine. Îmi verific telefonul la fiecate secundă. Mă doare că nu am vorbit timp de o săptămână. Nu te cunosc. Nu te ştiu. Nu stiu cum arăți în realitate. Dar aş vrea să te simt în fiecare moment. As vrea sa îți simt parfumul,sa îti ating părul,sa iti ating buzele cu buzele mele,vreau să te sarut aşa cum nu am mai făcut cu nimeni. Sunt un prost că te iubesc mai mult decât orice?''
,,O fată....":Da. Şi ce? Crezi că acum ca mi-ai dezvăluit sentimentele tale o să mor după tine? Greşeşti.
Eu:Dar...
,,O fată'':Fără nici un dar. Termină!
Eu:Dar ce am făcut.
,,O fata...'':Destule
CITEȘTI
Anonima ta♡♡
Romance*Trecut* Fată:Ce faci? Băiat:Cine eşti? Fată:Anonima ta♡♡ Băiat:Vorbesc serios. Sun la poliție! Cine eşti? Fată:O fată.Acea fată Băiat:Ce vrei sa spui cu asta? Fata: Multe. *Acum* Ayden: E greşit că simt ceva pentru tine? Acea Fată: Ce înseamnă pen...