7.part

215 10 0
                                    

Svega 2-3 centimetra nas udaljavaju. Ostala sam *paaaf*. Gledam u njegove oci i ne mogu da vjerujem da ce sad sva mastanja se ostvariti. Dok on gleda u moje usne,ja razmisljam sta da ucinim,kazem. Unutar moje glave se odvijaju razne predstave,vode se dijalozi i monolozi. Ustvari,desni dio mozga vodi borbu sa lijevim dijelom i nerijeseno je. Ah,da bar mogu zaustaviti vrijeme,pa da imam vremena da razmislim. Toliko zarko zelim da ga poljubim...Ali to nije moguce. Rekla sam da ga ne volim i ne zelim da padnem na njega.:

Tay; p-pokusaj..-

izgovaram tesko zbog toga sto ne mogu normalno disati i mislim da cu se onesvijestiti. Rijeci su bile jace od mene. Jedno govorim,drugo mislim..

Samo sam zatvorila oci i prepustila se osjecanjima. I njemu. Osjetila sam njegove usne na svojima. Poljubac je poceo polako i mislila sam da cu se srusiti. Vrucina mi je udarila u glavu. Uvukao je svoj jezik u moja usta i mislila sam da sve ovo prekinem.Jer..poludit cu za njim i sta ce onda biti? Otici ce od mene? Poljubac je bivao sve strastveniji i nisam mogla doci do daha. Mislila sam da cu se ugusiti. Ali ne bih zalila,jer bi na smrtovnici pisalo da sam umrla dok me je ljubio Harry.. Odmaknuo je usne od mojih da dodjemo do zraka. Ali jos uvijek sam mogla osjetiti njegov dah. Nase usne su bile odvojene za 1 cm, dovoljno da mozemo disati. Oboje smo tesko disali. Polizao mi je donju usnu i gricnuo je. Ja sam samo zazmirila jer sam imala osjecaj da cu eksplodirati. Naslonio je svoje celo na moje,te su me kovrdze golicale. Njegova ruka koja je bila prebacena preko mog struka,jos uvijek je tu stojala. Sta sad da mu kazem?

Harry: da li sam ispunio tvoja iscekivanja?

Nabacio je osmijeh dok su mu se rupice pojavile na obrazima.

Tay: H-Harry.. rekla sam nesigurno

Harry: Nisam dovoljno dobar? - govori mi i smacinje kosu i pocinje da me ljubi po vratu.

Tay: m-moram ici..

Prestao je da me lagano ljubi po vratu i pogledao.

Harry: Tay..

Tay: Mis..khmm..mislim da ovo nismo trebali u-uciniti?

Harry:sto? bojis se da ces se zaljubiti u mene?...ili vec jesi? jer ja ludim za tobom..

Ustala sam sa klupe i pogledala u pod.

Tay:Harry..znas..ljudi ce nas osudjivati..bar mene..i ne bih zeljela da te..

Harry: Haha,zar se brines tudjih misljenja?

Tay: Ispast ce da sam te ja nagovorila..i...ustvari imas Annu..a ja Zaynaa..

Harry: zar miislis da smo u vezi? Hah,ona je zaljubljena u mene i ona leta za mnom ne ja za njom..a ti n-nisi u vezi sa ..khm..?

Tay: Harry..i ja sam bila zaljubljena u tebe a ti me nisi sljivio ni 2%..i sad si dosao meni..sta ako bude tako i sa njom. I ne,nisam u vezi sa Zaynom..Jer ja vol..khm..

Harry: ti si drugacija. Ja sam te primjecivao ali nisam ti davao paznju za to. Jer sam mislio da si kao druge..Ali sam se prevario. Vec dosta razmisljam o tebi..o..nama. Molim te,daj mi priliku.

Priblizio mi se i uzeo moju ruku dok ja stojim poput kipa. Mozda cak i gora.

Tay: a..sta ako je upropastis..

Harry: vjeruj mi da necu..

Sad se gledamo u oci i ja ne vjerujem. Ovo je poput neke sapunice.

Tay: mislim da bi najbolje bilo da se bolje upoznamo..

Harry: ali ti mene dosta dobro znas,zar ne?- sa smijeskom govori dok se ja crvenim. Huh..

Tay: ovaaj..ja sam..samo..slucajno..

Harry: nadam se da ces izaci samnom u subotu.

Tay: k-kako to mislis?

Harry: nas prvi spoj. na kojem cu ti pokazati koliko sam lud za tobom, koliko te zelim,i koliko te voli. Hvala Bogu pa sam na vrijeme shvatio,onog dana kad sam te ugledao na odmoru,te na koncertu,dok nije kasno.

________________________________

eto jos jedan novi dio:3 mozda je glupo sto nema mnogo radnje,ali ne mogu zuriti i preskakati.

Imam i novu pricu; YOLO- Niall & Demi,tj. Diall<3:3

Dalje kad bude sveukupno 185 r.

Love ya:*

'You are my wish'Where stories live. Discover now