posaljite mi u box sta mislite:)
Dok smo bili u kaficu,bilo mi je neugodno. Pocevsi od Harrya i njegovog pogleda. Jedva sam docekala da krenemo.
" Idemo Mark?"-upitala sam ga prebacujuci kosu na drugu stranu.
" Samo idem do wca,pa idemo"-ustao je i otisao. Nisam znala gdje da gledam,sta sa rukama. Harry je prisao i sjeo na Markovu stolicu.
" Znaci tako.."-rekao je smaknuo par kovrdza sa cela.
"Sta?"-upitala sam ga skupljajuci obrve.
" Pa sretno vam"-govori i baca pogled negdje kroz prozor.
" Jesi ti poludio? Kakva veza?Samo smo na sok izasli."-govori mu i uzimam torbu dok jos uvijek sjedim.
" Pa to znaci da ces izaci samnom u subotu? To ti je isto"-u tom trenutku dolazi Mark. Uzeo je svoju torbu i krenuli smo ka izlazu. Mark je izasao a ja sam zastala na vratim. Okrenula sam se i vidjela Harry kako sjedi na stolici i gleda me.
" Vec sam ti rekla da hocu i nije isto"- rekla sam mu i dosla do Marka.
--------------subota jutro-------------------
Ono sto me je probudilo su bile sunceve zrake. I sestra.
" Tay..gladna sam"-ulazeci u sobu govori mi.
" Pa imas onu koja te je rodila,nek te ona nahrani."-jos uvijek imam zatvorene oci.
" Aa..okej"-odlazi trceci.
Pogledala sam na mob i pisalo je 11:20. Hm. A oke. Veceras izlazim sa Harryem. Ne znam sta osjecam prema njemu. Moram znati do veceras,jer ce sigurno doci do te teme. Zeljela sam ga. Ludo. Zelim ga i sad. Ali ta zelja je opala za koji stepen. Ima sve sto ima decko koji meni treba. Decko iz snova. Da. Vidjecu veceras.
Razmisljanje i gledanje u zid me je prekinuo zvono telefona. Bila je to Kim. Ahh.
#Kim; Yo
#Tay: Hej
#Kim: sta radis?
#Tay:u krevetu sam. zas?
#Kim: aha. ma nak'. A znaaas li gdjeee veceeras idees?
#Tay: gdje?
#Kim: Daj T ne pravi se blesava.
#Tay: haha
#Kim: sta ces obuci?
#Tay:hlace,kosulju i starke?
#Kim: molim?
#Tay: hm?
#Kim: moras haljinu obuci!
#Tay:no way
#Kim:moras!
#Tay: pa koju bi?
#Kim:hamm.. obuci onu crvenu
# Tay: previse svecana
#Kim: zelenu onu sa zlatnim?
#Tay: Babasta. Aa znaam.
#Kim: koju ces?
#Tay:idem ju probati,zovem kasnije
Prekinula sam poziv i skocila do ormara. Otvorila sam bijela vraa sa izljepljenim slikama dragih osoba. Pogledom sam trazila onu haljinu. I da. Izvukla sam usku bež haljinu, sa nekim crnim uzorkom po sredini. Brzo sam je probala. Bila je odlicna. Duzina je bila idealna,kao i sve na njoj. Obukla sam bilo sta i sisla na dorucak. Uzela sam krisku kruha i namazala Nutelle. Upalila sam TV i listala programe. Upalila sam muzicki program MTV i otisla do sobe.
Bila sam sama u kuci,jer su otisli kod babe,a ja ne volim bas tamo ici,tako da sam uzivala. Nalakirala sam crni lak,i ukrasala bijelim sarama. Izgledali su divno.
Oni trebaju doci kuci oko 19:00. Okej. Dobila sam poruku na mobitel i otvorila sam ju. Bila je od Harry: 'veceras u osam te cekam ispred kuce xx'. Izmamio mi je osmijeh na lice. Toplina je obisla svaki dio nog tijela i osjecala sam mucninu u trbuhu neku. Brzo sam uzvratila poruku: ' moze u osam kod biblioteke?x'
Nisam htjela da ga moji vide. Da mi peru mozak. Sve je suvisno.
' sto?okej,moze. Obuj nesto ravno xx'
Molim? Sta bi to trebalo znaciti? A,svejedno. Ionako sam mislila ravno obuti.
(...)
Bilo je 17:45 i otisla sam se istusirati,jer sam se oznojila dok sm mami kucu pospremila. Da,da. Ponekad se pitam,da li me je rodila da bih kucu spremala?Sluzavka bila?
Kosu sam diglu i stavila snalu da je ne pokvasim. Polagano sam usla pod tus i trazila odgovarajucu temperaturu.
Brzo sam izasla i obukla haljinu. Otisla sam do ogledala da stavim sminku. Necu nista pretjerano,jer to i inace nije u mom stilu. Izvukla sam tus,i stavila sam sjajilo.
Vec je bilo 19:25. Oni nisu dolazili,a ja moram ici. Pocela sam se preznojavati,pa sam stavila dezedorans i parfem omiljeni. Uzela sam koju sliku i poslala Kim,te mi je ona poslala da je ocarana mojim izgledom. Jos sam koji put prosla cetkom kroz kosu. Strpala sam sve u svoju rucnu crnu torbicu i obula crne kratke starke.
Bas kad sam uhvatila za kvaku,neko je bio brzi sa druge strane. Pomjerila sam se u stranu i usla je mama,tata i sestra. Mama me je pogledala ostro.
" Gdje ces?"- upitala me je. Nisam mogla odrediti njeno raspolozenje.
" Subota je."-rekla sam joj masuci nekako glavom.
" Koga si pitala?"- upitala me je dok je odlagala neko voce na stol.
" Ma daj pusti je. Idi i zabavi se."- rekao je tata i pruzio mi nesto novca.Pokusavala sam razgonetnuti zasto me pusti tako lahko.
" Oke. Hvala tata."-rekla sam bez drugih pitanja i poljubila ga i izletjela jer je bilo 19:39.
Ubrzo sam se stvorila kod biblioteke. Vrijeme je bilo lijepo. Nije bilo previse vruce,s obzirom da je bilo osam. Puhao je neki vjetar i rashladjivao. Kosa mi je letjela cas na jednu stranu,cas na lice.
Primjetila sam jednu zgodnu figuru,sa naocalama na licu. Dok sam ja prilazila,on se smijesio.
" Hey"- rekla sam ja stojice nasuprot njega.
" Heej."-pozdravio je i zagrlio me. Tako je prokleto dobro mirisao.
" D-divno izgleda"-rekao mi je te smo polako poceli koracati.
" Hvala"- moram se opustiti.
" Tako mi je drago sto si poslusala moj savjet"- govori vracajuci naocare na oci.
" Hm?-pitala sam se 'koji sad savjet'.
" Pa sto si obula ravno"-govori nabacujuci osmijeh.
" I planirala sam. Nisam neki tip visokih peti. A zasto si mi to rekao?"-bacam pogled na njega i on se smije.
" Iznenadjene?"- ma koje to?
" Ma koje to? Reci"-govorim mu.
" Onda nece biti iznenadjenje"-govori mi i ja klimam glavom.
" Pa ti meni reci,a ja cu se praviti iznenadjena"-govorim mu i smijemo se.
" Saznaces za koji minut"-govori i ja lagano udaram po ramenu.
" Neka vrsta, iznenadjenja"- govori mi i pokazuje rukom na veliki luna park. Kako nisam mogla se ovog sjetiti?
Okrecem se prema Harryu i on se smije. " Jesi spremna?"-pita me i polako ulazimo
___________________________
Hvala onim koji čitaju. Znači mi.
Čitajte i novu moju priču ' YOLO'Misljenje?
Love ya:*
- dalje poslije 350 read's.
YOU ARE READING
'You are my wish'
Romance"Nekoga zaboraviš za dan,nekoga za mjesec,neke za godinu,ali netko ostane za zauvijek. Možda samo u mislima,u vjetru,sjećanjima,ali se zavuče negdje i izmami osmijeh,i to ne prolazi,nikada... Ponekad,možda,utihne na neko vrijeme,ali vatra uvijek tin...