BENİM TATLI AŞKIM(yaoi)

3.9K 82 16
                                    

                          1.BÖLÜM

Bu gün okulun ilk günü.Yani benim için ilk günü.Daha önceden İngilterede okuyordum. Annemle babam yok. Bu yüzden ingilteredenyani büyükannemin yanından kalkıp salak gibi japonyaya amcamın yanına geldim.Acaba ne bok yemeye geldim buraya.

  Okulun bahçesine gelmiştim. Ama okul binasına salak gibi bakakaldım. Çünkü ingilteredeki okuluma hiç benzemiyordu. Bide amcam"Ara ara rahatla Kii-chan (Bu arada benim adım kris ama amcam bana hep kii-chan der.) ingilteredeki okulundan bir farkı yok." demişti o göt herife güvenmemem gerekirdi.

Bir an sendeledim.Sendelememin nedeni zilin sesiydi.

Sınıfa koşar adımlarla gittim. Sensei ile karşılaştım(son anda). Sınıfa onunla girdim. Bana kendimi tanıtmamı söyledi.

Merhaba ben kris sovel. Yarı ingiliz yarı japonum.

Sensei beni boş bir yere oturttu. o boş sıraya geçerken kızların kawaiiii!!! deyişlerini duydum.Ama garipsemedim. Çünkü beyaz saçlarım ona uygun süt beyaz tenrengim minyon bir tipim ve siyah gözlerim var.

Birinci ders bitince kızlar ve erkekler başıma toplandı ve milyonlarca soru sordular (atmıyorum).

"Kris-kun futbol severmisin"

"Kyaaaa kawaiiiii.."

"Kris-san kız yada erkek kardeşin varmı"

Bir şekilde o topluluktan kurtulmayı başardım.

Yürürken birine çarptım iriydi. Görmedim ama sanki duvara çarptım sandım.

Düştüğüm yerden doğruldum ve özür diledim.Saçları siyahtı ve gözleri solgun yeşildi. Ama garip şekilde çekiciydi. Aaaahhhh ne diyorum ben o bir erkek eeeerkek

yanımdan geçerken

"ilginç."

diye birşey söyledi.

cennetteki anne babam şimdi bana ne olacak...

Sevgili okurlar çook uzun yazdığım için prdon. Ama umarım beyenirsiniz.Şimdiden sağolun.:3

BENİM TATLI AŞKIM(yaoi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin