5. BOLUM

1.4K 56 30
                                    

Rei ile o isi yaptigimizdan beri tam bir hafta gecti ve ben ne zaman bunu hatirlasam kizariyorum.

Rei ise benim yuzumu tekrar ve tekrar kizartmak icin elinden geleni yapiyor. Neyse artik bu konulari takmayip ders calismam gerek nede olsa final sinavlari yaklasti. Offffff nedir benim bu cektigim. Ama cidden anlamadigim sadece bir ders var oda tarih nefret ediyorum bu dersten.

Ben boyle ( kesin yanlis yazdim -_-)kara kara dusunurken birden rei yanimda belirdi. Bazen cidden dusunuyorum. BU COCUK HAYALETMI LAN ○_○

"Hey tavsancik seni bu kadar dusunduren seyde ne?"

"Belli degil mi baka. Final sinavlari geldi ve benim tarihim coook kotu."

"Hmmm tavsancik hic endise etme sana bizzat kendim ogretirim hemde seve seve #-#."

Ahhh unutmusum reinin en iyi oldugu ders tarih yandik bittim oldummmm.

"A-ah hic gerek yok rei bbbben kkendim hallederim ."

" Tabi bu arada kizarmistim."

(yazarin surat ifadesi :> ♡_♡)

"Aahh tavsancik okul cikisi senin evine calismaya gelirim."

Ben zaten gerek yok diyene kadar o gitmisti bile. -_-.

Neyse okuldan sonra eve yuruduk. Cidden su an bana yapabiliceklerinden cok korkuyorum. Eve geldik cok fazla kizardim cidden

(Bundan sonrasi yazarin hayal gucune kaldi..=} )

Eve girdik. Reiye salonda oturmasini soyledim. Ve odama gittim. Ama kapiyi kitledim cunku rei her an girebilir. Hahah dememe kalmadi kapinin kolu oynadi kikikiki yemezler canim ; 3

Sonunda pes etti ve asagiya indi. Amcamin bana aldigi tavsan kulakli kapsonlu ceketimi giydim ve altima sort gidim ve dizime gelen corablar. Kapsonlunun icinede en sevdigim t-shirtimi yani pandali olani giydim ve asagiya indim.

Tamam kabul ediyorum su an tam tecavuz edilmelik oldum. #-#

Asagiya indigimde koltukta uzaniyordu. Ve bildigin yayilmis lan. Oh kendi evin gibi kullan pasam oh herifteki rahata bak be. Neyse ona caktirmadan mutfaga gittim ve birkac atistirmalik hazirladim.

Yemegi hazirlayinca reiye haber vermeye gittim ama yerinde yoktu. Ve arkamda bir el hissettim. Anne tirstim. Titreye titreye arkami dondum ve tabikide bu rei. Bana sıkı sıkı sarildi.

"Hey tavsancik ne kadarda tatli olmussun. Yoksa beni azdirmak icinmi giydin bunu. Hmm eger amacin buysa basardin."

"R-rei lutfen birak beni ilk once yemek yiyelim ha ?"

"Ben seni yesem bile yeter tatlim ."

"G-gerek yok rei."

Ben bunu desem bile o eline gogsumde gezdirmeye basladi. Cidden cook kizardim. Artik dayanamayip gozumu kapattim. Ama keke kapatmasaydim. Gozumu bi actim ciplagim. Ha-hayir ne ara ya.

"Hmmm boyle olmadi ben kapsonu tekrar giydireyim daha seksi oldun boyle."

"B-baka ne yapiyorsun o-oraya doku_

ahhh."

"Seni seviyorum kris hemde cok seni seviyorum seni seviyorum seni seviyor-"

"Tamam tamam b-bende s-seni seviyorum."

Bunu dememe cok sasirdi be dudagima yapisti ve firsattan istifade gene icime girdi. Ve ikimizinde zevk cigliklari odayi doldurmustu. Bir sure sonra birlikte geldik.

Biraz dunlendikten sonra beni giydirmeye basladi. Ona acmisin diye sordugumda dudagimdan optu ve biraz dedi. Bu cocuk beni utandirmak icin elinden geleni yapiyor.

Biraz kalkmaya calistim ve felaket bir aci offf. Rei fark etti ve gulmeye basladi

"Of gulmesene be hepsi senin sucun."

"Tamam tamam ama kizma yada kiz cunku kizinca cok seksi oluyorsun yani bir gunde iki yada uc raunda varmisin tavsancik.;3"

"Sen.nasil bi manyaksin anlamadim ki 0-0 @-@"

Guldu ve beni kucagina aldi. Mutfak sandalyesine oturttu ama kalkmaya calistigimdaki gibi bir aci saplandi arkama. Ve rei bunu farketti. Beni kucagina aldi. Kipkirmizi oldum.

"Gerek yok rei."

" Hayir hayir sen benim kucuk u-k-e-m sin."

Cok fazla kizardim tanrim artik cok fazla kizarmaya basladim. Peki bizim ders calisma isi ne oldu. ?-?

Cennetteki anne ve babam lutfen beni kurtarin yada en iyisi yaninizda yer acin ben geliyorum...

Arkadaslar yeni eger sizinde fikirleriniz varsa bana mesajla yollayin en fantezili uc fikri bir dahaki bolumun sonunda oylamaya sunucam ve bunu arada bir yapmayi dusunuyorum mesaj atmayi unutmayin hadi sizi optum canim okurlarim.. :3

BENİM TATLI AŞKIM(yaoi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin