Reiye yemek yaptiktan sonra amcam aradi.
" Kiiiiii-chan bu gun gelemiycem bi arkadasina soylede senle kalsin gozum arkada kalmasin."
Yuzum morarmisti. Amcamin eve arkadasimi cagirmasinin nedeni evde yanliz kalmaktan korkmamdi. Simdi Rei ye sorsam dalga gecer benimle. Cesaretimi topladim ve sordum.
"A-ah RRRrei-san a-aksam burda kkalirmisin lutfen."
Cok sasurmisti. Ve bir anda gozleri parlayarak tabikide tavsancik dedi. Bende garip sekilde mutlu olmustum ona gercekten asikmi olmustum ne.
Ona misafir odasini hazirladim. Cay istermisin diye sordum oda evet dedi. Tam cay yaparken bedenimden tuttu ve kulagima ufleyerek
" Seni seviyorum."
dedi. Ayni domates gibi kipkirmizi kesildim. Oda kizarikligimi gormus olucakki guldu. Tam ona bagiricaktim ki dudagima yapisti. Agzima dilini soktu ve ne ne ne hazinemi ariyon be adam.
Ama sanki bende istiyirdum onun tadina bakmak. Ve bende ona karsilik verdim. Cidden cok sasirdi.
Bundan sonrasini reinin agzindan anlaticam...
Cok sasirdim cunku bana karsilik verdi. Artik dayanamiyorum. Onu kirletmek tamamen ona sahip olmak istiyorum. O kadar tatliki kizarinca bile.
"ahhm"
oda ne cok ama cok tatli bir inleme cikardi dayanamiyorum onu boyle izleyerek bile sertlese bilirim oyle olduda.
Onu kucagima aldim ve odasina gorurdum. Beni yumrukluyordu ama hissetmiyordum bile. Onu yataga attim ve o tatli dudaklarina cullandim.
Butun her yerini sıkıyor ve isiriyordum. Oda zevk icinde inliyordu. Onun sismis olan pantolonuna yoneldim. Ellerimi tuttu sanki cok utaniyordu ama onu takmadim ve erkekligiyle oynamaya basladim. Cok seksi gorunuyor su an. Gerilmis olan bedeni vucut hatlarini belli etmeye calisiyor sanki. Erkekligini biraktim ve tekrar dudaklarina yoneldim. Geri cekildi ve bana nefes nefese bir sekilde
"Sssira sssende." dedi
Ve kabarmis olan pantolonuma yoneldi. Pantolonumun dugmelerini ve fermuarini acti ama baxir ima hala altimdaydi. Baxirimi cikaricak sandim ama onun ustunden erkekligime ufak dil darbeleri atmaya basladi. Patlicak gibi hissettim bu iste cidden cok iyi. Erkekligim baxirimdan cikardi cok sasirmisa benziyordu.
"K-k-kocaman."
Tavsancigin agzindan
Onu o kocam seyi baxirindan cikarmadan ince hersey daha iyiydi.
"K-k-kocaman ." gibi bisey soyledim agzimdan kacti rei gulmeye basladi.
Ve beni bir hamlede altina aldi. Beni kucagina aldi ce opmeye basladi. O o o oooooo da ne erkekligini icime soktu hemde bir hamlede o kocaman canavarin tamamini. Yavas yavas icime sokup cikariyordu sonradan hizlandi.Cok fazla inlemeye basladim. Ama acidan degil zevkten. Ve ayni anda bosaldik.
"seni seviyorum tavsancik hemde cok."
cok fazla kizardim. Ama cok yorgundum.Beni fark etti ve.
" Cok yoruldun hadi uyu .'
diyerek basimdan optu. Cidden cok yorgundum.
Coktan sabah olmustu gozlerimi.actigimda yanimda yatiyordu uyurken o kadar tatli ki. Neyse kalkmaya calistim ama kalkamadim arkam feci agriyor.
Gizlerini araladi ve gulmeye basladi rei. Beni yanina cekti ve
" Bu gün beraberuz amcani aradim ve okula gitmiycegini sotledim. Hadi yat uyu ."
Hem kizgindim hem mutlu. Kizfi olmami bedeni benden habersi is yapmasi. Ama murlu oldugum konu ise butun gun onunla olucagim...
prdon prson bu aralar yazamadin sinavlarim vardi. tekrar pardon umarim hikayemin bu bolumunu beyenirsiniz. Hadin baybay ben kacar...