Nie pamiętasz dlaczego to zrobiłaś, co wtedy myślałaś, czy miałaś jakiś plan, ale nie potrafiłaś dłużej się powstrzymywać, powoli zbliżyłaś swoją twarz do jego, a on nie protestował. Poczułaś jak twoje usta dotknęły jego. Delikatnie go pocałowałaś. Tak. Były tak miękkie i delikatne jak sobie wyobrażałaś. W końcu dotarło do ciebie co właśnie zrobiłaś i szybko się odsunęłaś. Twoje policzki płonęły, próbowałaś schować się za włosami. Było ci strasznie wstyd, ale... Nie żałowałaś. Gdybyś mogła zrobiłabyś to jeszcze raz. Pewnie pomyślał, że jestem kolejną dziewczyną, która chce tylko spędzić z nim noc. Po każdym koncercie jest ich pełno, ale nie wiedziałaś czy którąś przyjął czy nie. Nie chciałaś wiedzieć.
Poczułaś jak odgarnął twoje włosy i założył ci je za ucho. Tak delikatnie muskał przy tym twoją skórę. Przeszedł cię dreszcz. Położył rękę na twoim ramieniu i delikatnie przesuwał ją w dół, czułaś na sobie jego wzrok, ale nie mogłaś się poruszyć. Poczułaś ciepło i instynktownie zamknęłaś oczy gdy pocałował cię w szyję, żuchwę, policzek, aż dotarł do ust. Wasz pocałunek z każdą chwilą stawał się coraz bardziej intensywny. Jego ręka głaskała twoje udo, druga delikatnie zabrała twoją, na której się opierałaś, tak że powoli opadłaś na poduszki. Hoseok całował cie namiętnie, czułaś jego dotyk na swojej skórze, jego ciało na twoim. Wsunęłaś dłoń w jego włosy, drugą badałaś ładnie rozwinięte mięśnie pleców pod koszulką. Usatysfakcjonował cię jego cichy jęk. Zastanawiałaś się jak to dalej się potoczy. Czy będziesz kolejną dziewczyną na jedną noc? Czy chcesz nią być? Jak potem spojrzysz mu w oczy pamiętając co się miedzy wami wydarzyło? A jeśli on będzie udawał że nic się nigdy nie stało? To będzie bolało, ale może warto cierpieć dla tej chwili szczęścia? Twoje rozmyślanie przerwał dzwoniący w kieszeni Hobiego telefon. Hoseok z trudem przerwał pocałunek. Kilka sekund patrzył na ciebie, w jego oczach widziałaś coś jakby... Uczucie?