Ah Şu Erkekler

259 5 0
                                    

Anladım ki birine fazla değer verilmezmiş.Neden diye sorucak olursanız ya sizi arkanızdan vurur ya da sizi terkeder.Bu arada ben Yaren.Kısa boylu cılız ela gözlü bir kızım.Övünmek gibi olmasın ama saçlarım çok güzel.Uzun ve sarı.Bu çekiciliğim sayesinde başıma neler geldi neleer...

Geçen senelerde bir çocukla tanışmıştım.Beni çok etkilemişti.Bakışları, gülüşü,ses tonu içimi titretmeye yetiyordu.Biz hep bakışıyorduk ama bir türlü ne ben ne de o açılabildi.Her gözgöze geldiğimizde sanki birşeyler anlatmak istermiş gibi hareketler yapardı.Benim içimde bir kıpırtıdır durdurulamaz.Her an üstüne atlayabilirim.Sakin ol Yaren.Kendine gel.

***

Aradan iki hafta geçti ve o başkasıyla birlikteydi.Erkekler neden böyle acımasız.Duygularım çok değişti.Hoşlandığım çocuk gözümde âdeta bir ezikti.Benim gibi bir kıza tercih ettiği kız daha güzel olmalı.Üstelik kız ondan büyük.Hey bir dakika o bana mı bakıyor ?

Merdivenin başına doğrubirkaç adım yürüdüm ve arkamı döndüğümde bana hâla bakıyordu..Bu haksızlık.Bana bakarken nasıl oluyor da başkasıyla çıkabiliyor.Kendi kendime düşünürken yanımdan geçti ve kulağıma çıkışa gel diye fısıldadı.Bende gittim tabiki.Bana seni seviyorum gibi kelimeler söyledi . Üstelik başkası vardı hayatında.Başkasıyla çıkıyorsun dediğimde ise çekip gitti . Erkekler çok garip gerçekten. Hiç anlamıyorum.Belkide beni buluyordur böylesi.

***

Ah Şu ErkeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin