Nefret ediyorum

67 2 0
                                    

-Aşkım ailemle yemekteyiz ben sana sonra mesaj atarım.

Bu mesajı görünce yıkıldım resmen.Aslında kızla gördüğümde daha çok yıkılmıştım ama bu ikinci yıkım oldu.Artık erkeklerde nefret ediyordum.Nasıl bu kadar düşebilir.Duygusuz pislik.

***

Arkadaşlarımla bir plan kurduk.Atakan'a ben akşam kızlarlayım diye mesaj attım. Diğer arkadaşlarım da Atakan'a dikkatli ol erkeğin biriyle buluşacak Yaren, dediler.On birinci sınıflardan Egeyi buldum.Ege hem yakışıklı hemde biraz sex düşkünü bir erkek.Benle biraz öpüşeceğine eminim.Yıkıma uğramak neymiş ben ona gösteririm.

Akşam oldu ve Atakan'ın sahile geldiğini gördüm ve Egeyle öpüşmeye başladık.Atakan bana nerdesin diye mesaj attı. Onun gibi yapmadım.Dürüst oldum ve Egeyleyim dedim. Mesajı görünce şok olmuştur eminim.Benim yaşadıklarımı o da yaşasın.Ama artık umrumda değil.Bir insan öyle silinmez böyle silinir Atakan bey.

Ege halâ bana mesaj atıyor.Benimle yapamayacağını defalarca söyledim.Ama öpüştüğümüzden sonra aşık oldu ve peşimi bırakmıyor.Sürünsün umrumda değil.

...

Yazın sonunda okullar açıldı.Artık son sınıftık.Ben B şubesine geçtim.Orada birsürü erkek var ama erkeklere hâla güvenmiyorum.Bu yüzden AŞK'a inanmayan bir kız oldum.Artık eskisi gibi ayran gönüllü değildim.Aksine erkek düşmanıydım.Erkeğin biri yanıma oturdu.Bu sefer hiç takmadım.Ne demişler sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer.Çok doğru bir söz bence.

Ah Şu ErkeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin