Biz yaz tatili boyunca Ardayla fazla görüşemedik.Çünkü teyzemin yanında kalmak zorundaydım.Teyzem hasta olduğu için ben bakmak zorundaydım ve o yaz görüşemedik.
***
Okullar açıldı.Sabah okula giderken Ardanın babası Kemal bey beni de götürebileceğini söyledi. Bende kabul ettim.Arabanın arka koltuğunda biraz muhabbet ettik.Okula yeni başladığı için çok heyecanlıydı.Bende B sınıfına gelmesini söyledim.Arda babasıyla konuşup kaydının B sınıfında olmasını istedi.Dediği de oldu.Yanımda Arda oturuyordu artık.Her tenefüs birlikteydik.Aşık olmayayım dedim ama sanırım kendimi kaptırdım.Bununla uzun olacağına eminim.Hem yanımızdalar.Akşamları pencereden saatlerce konuşuyoruz.Smslerim de bitmiyor.Ondan uzak olduğumda sms'lerimi harcıyorum.Pencerede sabahlıyorum resmen artık.
Kahretsin ya uyuyup kalmışım.Ödevlerimi yapmadım.Hoca çok kızıcak.
Okula gitmemeye karar verdim ama sabah Ardanın beni almaya geldiğini görünce dayanamadım hazırlandım eğer. Arda için azar işitmeye razıyım.
Yolda yürürken aklım ödevdeydi ve Ardaya bu sorunumu anlattım.Arda takmıyormuş gibi davrandı çok üzüldüm.Hoca ödevleri çıkarın dediğinde kalbim durucak gibiydi.Arda çantasından iki tane ödev çıkarıp birini bana verdi.Pencerede sabahlamış olduğumdan tahmin etmeli ki benim ödevlerimle de sabaha kadar uğraşmış ve hiç uyumamış.Beni de düşünmüş ya. Bu yüzden bu çocuğu seviyorum.Neyseki Arda sayesinde yüksek not aldım.Akşamına teşekkür ermek maksadıyla bir süpriz hazırladım.Hazır annemler de yemeğe gitmişken...
Bahçeye yemek hazırladım ve onu çağırmaya gittim.Kapıyı çaldım.
-Benimle gel Arda, dedim.Beni karşısında görümce çok şaşırdı. Gözlerini kapattım ve bahçeye doğru yürüdük.Gözlerini açtığımda inanamadı.
-Bunları sen mi yaptın ?
Yok deden. Neyse saçma soruları beni öldürmüyor değil ama katlanıyorum işte aşk bu insan herşeye katlanıyor.
Ama hâla çıkmıyoruz.Bu çok kötü.Bence artık çıkmalıyız!