Další noc za úplňku

60 3 2
                                    

Ráno se Amy probudila mezi posledníma. Hned, co se rozhlédla po pokoji nemohla si nevšimnou Belly, která seděla vedle Lucy. Amy doslova vyskočila radostí, když spatřila svou novou kamarádku. Hned ji objala.

"Dobré ráno!" Vykřikla.

"Taky tě zdravím." Nahodila ze srandy uražený pohled Bella.

Amy ji také objala a rozesmála se.

"Kde jsi byla?" okamžitě se otočila na Lucy.

"Projít se." odpověděla podezřele rychle Lu.

Bella se zatvářila ustaraně.

"Od čeho máš ty škrábance?" zeptala se.

Amy zbystřila a prohlédla si její ruce, na kterých byly mokvající rány.

"Nenapadlo tě včera večer nějaké zvíře?" položila otázku. Lucy však neodpověděla. Dělala, jakoby ji neslyšela.

"O co tady jde?" nechápala Bella.

Lucy se zhluboka nadechla. "Vím, že jsi čarodějnice Bello, slyšela jsem tě včera večer a tak jsem toho využila. Musela jsem utéct na přeměnu. Jsem... jsem vlkodlačice."

Bella se zděsila. "To nemůže být pravda. Vždyť včera nebyl ani úplněk. Má být až dneska."

"Vlkodlaci se nemění jen za úplňku. Je to noc před úplňkem, když je úplněk a pak noc po něm." odpověděla Lu zklesle.

"Nejde tomu nějak zabránit?" strachovala se Amy.

"Bohužel, lék se na to nenašel."

"A bolí to?" zeptala se hloupě Bella.

"Co myslíš? Zlámou se ti všechny kosti v těle." odpověděla lehce sarkasticky Lucy.

"Au." Amy nahodila lítostný pohled. "A nechceš nějak pomoct? Jakkoliv."

"Ne. To zvládnu sama. Děkuji." usmála se.

"Ale aby jsi probudila vlkodlaka, tak musíš zavinit něčí smrt." zatvářila se podezíravě Bella. Amy se na ni naštvaně pohlédla a Lucy zesmutněla.

"Moje babička šla ze schodů a já do ní omylem strčila. Jsem prostě hloupá a nešikovná."

Amy pohlédla na hodinky. "To mě opravdu mrzí Lu." opět ji objala. "Za chvíli začíná vyučování. Měly bychom jít."

Po snídani se všechna děvčata usadila v učebně historie stejně jako předchozího dne. Jakmile zazvonilo na hodinu, tak do třídy vešel oan profesor Fools.

"Dobré ráno studenti. Dnes je první den a já budu tak mile otravný, že vám dám přednášku." usmál se na rozespalé žáky. "Nejprve vám však řeknu, že si na začátku mé hodiny musíte pokaždé otevřít sešit. Z každé látky si napíšete minimálně třicet poznámek a při testu či zkoušení mi je napíšete. Dnešním tématem jsou Vikingové." Všichni si okamžitě začali otevírat sešit. "Vikingové byli seveřané, ale přesto byli hrozbou pro obyvatele. Jezdili z vesnice do vesnice, aby krdli jídlo, dobytek a spoustu dalších v té době cenných věcí. Měly také své starodávné písmo. Archeologové rozluštili několik legend. Objevovala se tam různá stvoření, která známe dodnes z hororů. Jsou to čarodějnice, upíři, vlkodlaci, démoni a mnoho dalších." pan Fools celou hodinu vyprávěl tak podrobně, že se s toho něterým studentů dělalo zle.

Zazvonilo na konec hodiny. Poté následovalo spoustu předmětů. Trigometrie, psychologie, účetnictví, práva a nakonec se musely Lucy, Amy a Bella rozdělit. Lucy šla na hodinu hudební výchovy s jejím uměním hrání na housle. Bella šla jako správná čarodějnice na astronomii a Amy se vydala na hodinu výtvarné výchovy.

Upírka mezi lidmiKde žijí příběhy. Začni objevovat