"Woon young..!!!"Sambil joon min melambaikan tangannya kepada woon young..
"Joon min!!!"jerit woon young..
lalu joon min berlari ke arah woon young..Joon min memeluk woon young dengan eratnya..
"Awak okay tak..??"
"Mestilah!!.."
"Habistu..??"
"Habistu apa..??"
"Kenapa peluk saya macam tak pernah jumpa saya setahun..??"
"Salah ke kalau nak peluk boyfriend sendiri..??..Saja peluk..Rindu.."
"Ooooo...Rindu rupanya..."
"Tak salahkan saya nak peluk awak lama lama..??"
"tak salah..Peluklah kalau awak nak sampai awak puas.."
"betul ni..??"lalu joon min terus mencium bibir teman lelakinya itu..Mata woon young terbeliak kerana sebelum ini joon min tak pernah mencium bibirnya...joon min melepaskan ciumannya..
"Saranghae..."kata joon min..
Woon young membalas.."Saya 7 kali ganda sayang awak.."ⓞ
ⓞ
ⓞ
"Joon min.."
"ye saya.."
"Adakah awak rasa mak dan ayah saya akan terima kamu sebagai boyfriend saya..??"joon min duduk disebelah woon young diatas katil..
"gwencanhayo..Saya pasti jika mereka menghalang kita,mesti mereka ada sebab...Mungkin mereka inginkan yang terbaik untuk anak kesayangan mereka ni.."kata joon min sambil tersenyum walaupun sebenarnya di dalam hatinya berasa sedih..
"saya janji..Saya tak kan pernah lepaskan awak dari genggaman saya..Kalau ianya terlepas sekalipun,saya akan cuba sedaya upaya untuk mendapat awak semula.."
Lalu air mata joon min jatuh...Kerana terharu dengan woon young sebentar tadi...Woon young terkejut lalu mengusap air mata joon min yang mengalir dipipinya..
"jangan nangis..Kalau awak sedih,saya lagi sedih..Kalau awak gembira,saya pun tumpang gembira..Kalau awak sayangkan saya,saya lagi sayangkan awak..Kal....."belum sempat woon young menghabiskan ayatnya,joon min terus memeluknya dan mengucapkan "terima kasih woon young..Sebab selalu ada disisi saya sama ada saya gembira mahupun sedih..Saya happy sangat ada teman lelaki macan awak.."
"Sama sama.."balas woon young..mereka mula melelapkan mata masing masing..
ⓞⓞ
ⓞ
Woon young mula mencelikkan matanya..Die melihat di sebelahnya joon min sudah tak ada...lalu woon young mula melangkah keluar biliknya dan tiba tiba dia terbau sesuatu yang sangat menyelerakan..Dia terus kedapur dan ternampak yang joon min sedang memotong sesuatu lalu woon young dengan berhati hati peluk joolon min dari belakang.."AUCHHH...ARHHH...!!"jerit joon min kerana terkejut lalu dia terpotong jarinya..darah keluar dengan sangat banyak..joon min memejamkan matanya kerana menahan kesakitan..Mata woon young terbuka luas kerana terkejut yang dia tak sangka perkara macan ni akan berlaku....Joon min membuka matanya dan nampak yang jarinya berdarah dengan sangat banyak....woon young sedang panik tak tahu apa yang ingin dilakukannya...Lalu dengan tiba tibanya joon min pengsan..panik woon young bertambah kerana kekasihnya itu pengsan...Woon young segera menelefon ambulance....Ambulance pun tiba lalu terus mengangkat joon min untuk dimasukkan kedalamnya...Sampai sahaja di hospital,doktor terus merawat joon min...Woon young menangis teresak esak kerana rasa serba salah kerana disebabkannya joon min terluka....Doktor keluar dari bilik rawatan..."bagaimana keadaannya doktor..??"tanya woon young sambil menahan kesedihannya..."jangan risau,kerana ianya hanya luka ringan sahaja...tangannya hanya terluka sedikit sahaja..."woon young menarik nafas lega apabila mendengar apa yang doktor katakan sebentar tadi.."saya minta izin dulu ya.."kata doktor lalu pergi begitu sahaja...