kenalan

379 6 0
                                    

Pada suatu hari,ade seorang budak lelaki yang sangat handsome dan popular di sebuah sekolah yang agak popular....

"Hoi!aku nak kau belikan aku roti,dengan susu...CEPAT!!aku dah lapar ni...Aku x sarapan..Aku bagi kau lima minit je..Kalau kau lambat,you will die..!!" Ugut woon young...Iaitu budak lelaki yang sangat popular di sekolah itu.....

woon young memang sangat terkenal dengan mukanya yang sangat tampan itu...Die juga barasal dari keluarga yang kaya raya...Disebabkan itu,die jadi suka membuli rakan sekelasnya dan juga rakan sekolahnya...Die mempunyai ramai peminat perempuan mahupun lelaki..

suatu hari aku dipindahkan ke sekolah tersebut..Aku melangkah masuk ke dalam pagar sekolah tersebut..Tiba tiba....

DUSHH
"AWWW!!"jerit seorang lelaki..

Aku terkejut lalu berpaling ke arah suara jeritan tersebut..Aku menjerit"HOI!! KAU BUAT APE TU HA..??!! dengan beraninya aku menegur woon young begitu juga rakan rakannya...mereka berempat memang suka membuli di sekolah itu..

rakannya iaitu lee jung menyiku rae kim.."wei sape lelaki tu..?? budak baru ke..?? beraninya die tegur kita macamtu...Muka boleh tahan hensome ehh tapi garang.."Bisik rae kim ditelinga lee jung...Lee jung hanya mendiamkan diri dan hanya dengar ape yang rae jung cakap tanpa membalasnya...

aku semakin bimbang dengan keadaan lelaki yang dibuli itu..Hidungnya berdarah dan matanya nampak lebam..Die terlihat kesakitan...Aku berjalan perlahan lahan menuju kearah mereka...Mereka hanya melihatku dengan muka yang dingin...

"korang ni tak de keje lain ke haa..?? buli je tau..Ishh ishh ishh tak baik tau tak..??" aku menghulur tangan kepada budak lelaki itu dengan niat untuk tolong mengangkatnya bangun dati situ..Tiba tiba....

PAKK..Woon young menampar tanganku..

"Kau siapa..?? berani kau tegor aku macam tu je..?? aku budak hot kat sekolah ni tau tak..??

Aku menjawab dengan beraninya"tak tau..and  by the way my name is so joon min..Nice to meet you guys.."Aku menjawab dengan lembut dan dengan beraninya..
Aku menghulurkan semula tanganku kepada budak lelaki itu....

Sekali lagi tanganku ditampar oleh woon young...Tetapi kali ini dengan lebih kuat...Sejujurnya ianya sakit tapi aku hanya menahan dengan sabar...

woon young tanya dengan kasarnya.."KAU SIAPA HAA BUDAK TAK GUNA..?? KAU BUDAK BARU JANGAN NAK BUAT HAL!!!"...

Aku manjawabnya dengan tenang..."Kan aku dh cakap nama aku so joon min..Aku rase kau ni tak de larr tua sangat sampai bolah jadi pelupa...tak sampai tiga minit lepas baru aku bagitau nama aku..."

Tiba tiba aku dapat rasakan ada sesuatu yang akan terjadi...Aku toleh kebelakang dan tunduk untuk mengelak...mata mereka terbuka luas..

"Ma..Ma..Macam mana die boleh tau..??"kata woon young...

Rupa rupanya rakannya lagi seorang yaitu seung gyu ingin menumbukku dari balakang...
Aku dapat rasakannya sebab aku pernah menyertai tekwando ketika di sekolah rendah dulu...Aku berjaya sampai ke tali warna yang terakhir yaitu tali berwarna hitam..

"Kau fikir aku ni bodoh ke..?? kau ingat aku tak tau kau ade kat belakang aku.?? ade orang kata,BODOH TU JANGAN DITUNJUK...SIMPAN BODOH TU...TUNJUKKAN YANG PANDAI..
Muka punyalah hensem...Tapi sayang....Haihhh..."

Mereka berempat semakin geram denganku...Mereka rasa yang aku ni mencabar kesabaran mereka...Ketua mereka yaitu woon young menyerang ku dari belakang...Aku dapat rasakan perbuatan tu lalu aku menyiku perutnya..

YAHH..!!! KURANG AJAR BETOL!!!...kata woon young...

Aku tergelak sinis apabila dengar dia bercakap macam tu...Mereka geram dan berlawan denganku secara berterusan...

you're my soulWhere stories live. Discover now