1.Bölüm

32 5 0
                                    

İki yıl sonra ilk defa gelmiştim bu şehire. Anneannem öldüğü için izmire gitmek zorunda kalmıştık ve istanbula dönüp dönmüyceğimiz belli bile değildi, o yüzden istanbuldaki bu evimizi bozmamıştık. Bu şehiri çok özlemiştim, odamı, arkadaşlarımı, okulumu, mahallemizi...
Annemin kapıyı açmasını beklerken evin dışını incelemiştim, ne bir kırılma, ne bir çizik, nede bir eskime vardı bıraktığımız günki gibiydi hala.
Annem kapıyı açtığında bavulumu alıp üst kata direk odama çıkmıştım, evimiz iki katlıydı üst katta odam, misafir salonu, yedek banyo ve kocaman bir balkonumuz vardı. Yazları akşamları genellikle Defne, Mehmet,Murat ve ben o balkonda otururduk.
Onları çok özlemiştim İstanbula geldiğimden haberleri yoktu sürpriz yapıcaktım.
"Defne kızım temizlik için kadın gelicek evden çık git dolaş biraz " diye bağırdı annem. Kendime alışveriş yapsam hiç fena olmazdı İzmirde kendime hiç birşey almamıştım. Hemen hazrlanmaya başladım bavulumu açtım ve  siyah sıfır kol, siyah gömlek ve açık renk kot çıkardım üstümü giyindikten sonra makyaj çantamdan rimel ve ruj çıkardım sürdükten sonra odamdan çıktım annemin yanına indim. "Anne alışveriş yapıcam biraz para verebilirmisin?"
"Ne kadar istiyorsun?"
"Gönlünden ne kadar koparsa be Esma sultan" diyince kıkırdadım.
Annem elinde kart bana doğru yürürken "çok fazla uçma" dedkten sonra kafamı salladım yanağına öpücük kondurup evden çıktım. Eve kadın tutmştu babam çünkü annem koca evi temizleyemezdi.

Kulaklığımı taktım 'Ersay Üner-İki Aşık' dinlerken taksi durağına yürüdüm. Taksiye bindikten 10 dakika sonra AVM önüne gelmiştim. İçeri girdim ve ilk işim Gratise girmek oldu kendime birkaç bişey almam gerekiyordu. Gratisten çıktım üstüme iki üç tane tşört, iki tane yazlık elbise ve bir tane ayakkabı aldım. İki saat sonra alışverişim bitmişti. Çıkışa doğru yürürken önümde biri durdu "çekilir" cümlemi tamamlayamadan şoka girmiştim önümde 'Buğra' duruyodu Buğra  açık kahve saçları, ela renkli gözleri, 1.80 boyu vardı oldukça cool bir çocuktu çok tatlıydı ve 3 yıldır beni seviyordu fakat ben ona karşı birşey hissetmiyordum. "Çekilirmisin önümden?"
"Oha Kumsal" dedi ve üstüme atladı sıkıca sardı kokumu içine çekti ve saçıma bir öpücük kondurup geri çekildi. Çok güzel seviyordu. "Ne zaman geldin?" diye sordu.
"Bugün" diye cevap verdim "Yine bizim okula geliceksin değil mi?" diye sordu evet aynı okulda hatta aynı sınıftaydık. "Galiba evet de artık çekilirmisin?"
"Tabii o zaman okulda artık bol bol görüşücez seni çok özledim" dedi ben bir sşey demeden yola doğru yürümeye başladım arkamdan yürüyordu içimden 'neden peşimden geliyor?' diye geçirirken bağırdı "Kumsall''
"Efendim" deyip arkamı döndüm
"Eve bırakabilirim" aslında fena fikir değildi
"Aslnda çok iyi olur" dedim ve birlikte arabanın olduğu yere yürüdük. Kapımı açtı beni oturttu ve sonra kendi bindi. Avm otoparkından çıktık radyoyu açtı radyoda 'shape of you' çalıyordu şarkıya eşlik ederken yolu yarıladğımız fark ettim.
"Nasılsın?" diye sordu
"İyiyim sen nasılsın?"
"Seni görmeden önce kötüydüm" dedi "çok özlemişim kokunu yüzünü.." yüzüm kızarmıştı sanırım direk cama çevirdim kafamı görmemesi için evet Buğrayı sevmiyordum. Eve gelene kadar konşmadık tam arabadan inicekken kolumdan tuttu sıkıca sarıldı yine saçımu öptü
"Görüşürüz"

Buğra'nın bana böyle davranmasına bir şey demiyordm hoşlanıyor gibiydim galiba fakat bunu kendime bile açıklayamıyorum.
Arabadan indim ve eve girdim.
Akşam yemeği için hazırlık yapıyordu annem bende direk odama çıktım ve beni bekleyen bavulumu dolabıma yerleştirmeye başladım telefonumdan yine 'shape of you' açtım.
Sonunda bavuldakiler bitti ve aldıklarımı yerleştirdim.
"Kumsal hadi kızım yemek hazır"
"Tamam anne"
Babamda gelmişti sanırım indim ve babamın yanağına öpücük kondurarak yerime geçtim.

"Kumsal haftaya pazartesi okula başlıyorsun kızım aynı okul aynı sınıfa devam"
"Peki baba"
Yemeğim bitti ve odama çıktım Defneye mesaj attım
Gönderilen:Kuzucuk
Napıyosuun

Mesajı attım sonra çıkıp instagrama girdim gezinirken hemen bildirim geldi

Gönderen:Kuzucuk
Depresyondayım be kankaa müsitsen arada konuşalım

Mesajı okudum ve direk aradım.

"Kuzucuk neyin var?"
"Kızıım Oğuzhan manita yapmış"
Oğuzhan Defnenin biricik sevdiğiydi oğuzhan ne kadar saklasada oda seviyordu onu ama nedense söylemiyordu.

"Takma be kankaa"
"Aman neyse kızım ne zaman geliyorsun çok özlediimm"
"Bilmiyorum kuzucuk annem ne zaman dönelim derse o zaman"
Evet sürpriz yapıcaktım.
"Esma teyzeye söle çabuk gelin"
Güldüm
"Neyse kanka ya gözlerm kapanıyor ben yatıyorum iyi geceler öptüm seni çok çok"

"Bende seni kuzucuk iyi geceler"

Telefonu kapattıktan sonra komidine tam koyacakken bir bildirim daha bu sefer 'Buğra' dandı

Gönderen:Buğra
Nasılsınn?

Cevap verip vermemkte kararsız kaldım içimden 'aman' diye geçirdim ve cevapladım.

Gönderilen:Buğra
İyiyim sen.

Anında cevap geldi

Gönderen: Buğra
Gayet iyiyim
yazıp gülücük koymuştu sonra bir mesaj daha

Gönderen:Buğra
Hafta sonu müsaitsen bir şeylermi yapsak

Kararsız kalmıştım

Gönderilen:Buğra
İşim olmazsa bakarız

Gönderen:Buğra
Peki iyi geceler

Telefonu kilitledim ve komidine bıraktım ve sonra kendimi uykunun kollarına bıraktım

Sonsuz MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin