Defne Çelik
Kalktığımda saat 12.34 'e geliyordu Kumsal hala yatıyordu aşşağı inmek için yataktsn kalktım Kumsal'ın üstünü örttüm sonra Mehmet le Muratın odasına girdim, deli gibi yatıyorlardı birinin yorganı yerde yastık kafasının altında olması gerekirken üstünde diğerinin yorgan iki ayağının arasında yastığıns sarılmış bir şekilde görünce ufak bi tebessüm ettim üstlerini örttüm ve yedek banyo yerine aşşağıdakini kullanmayı tercih ettim. Aşşağı inip banyoya girip elimi yüzümü yıkayıp havluyla kuruladıktan sonra çıktım mutfağa girdim dolabın üstünde bir not gördüm "güzelce kahvaltınızı yapın çantana para bıraktım öptüm tatlım" büyük ihtimalle annesi kumsala bırakmıştı.
Kahvaltı hazırlamaya başladım bu evdeki her şeyi biliyordum ikinci evim gibiydi Kumsalın ailesi benim 2. Ailem sayılırdı.
Mehmet ve Kumsal Omlete bayılırdı onlar için omlet yapmaya karar verdim. Muratla ben ise kızartmayı çok severdik bizim içinde kızartma yapıcaktım...Yaklaşık 40 45 dakika sonra herşey tamamdı bizimkileri kaldırmak için yukarı çıktım ilk kumsalın odasına girdim.
"Kumsaalll" diye bağırmamla kumsalın bana yastığı fırlatması bir oldu hafifçe kıkırdadım.
"Kızım aptalmısın ne bağırıyosun be"
"Kahvaltı hazır kaldır şeyini yataktan hadi" diyip odadan çıktım. Mehmetle Muratın odasına girdim
"Gençleer" diye bağırdım bu sefer
Mehmet "Noluyo be sabah sabah"
Murat esneyerek "olom soot koç"
"Biri çeyrek geçiyor" dedim "hadi sofra hazır kalkın" dedim aşşağı inmeye başladım Mehmet arkamdan
"Omlet varmı omlet"
"Var var hadi sarıı '
Murat "peki ya patates?"
"Oda var be sırık hızlı olun hadi"Kumsal Çınar
Elimi yüzümü yıkayıp banyodan çıktım ve saçlarımı hafif dağınık bir topuz yaparak topladım aşşağı indim.
Dolabın üstündeki notu okudum güldüm ve sofraya baktım
"Vay be Defne kızım bunları senmi yaptın" dedim ağzıma bir tane patates attım
"Evet hadi soğumadan otur " dedi
Mehmet ve Murat mutfağa girince
"Günaydıın" dedim
İkiside
"Günaydın" diyerek yerini aldılar
Kahvaltımızı yaparken Mehmet
"Ee napıyoruz bugün "
Murat "bence sinemaya gidip ordan çıkıp yemek yiyelim"
Defne"Bencede sinemaya gidelim"
"Olur gidelim" dedimKahvaltımız bittikten sonra hazırlanmaya başladık Defne'ye benim kıyafetlerimden verdim bedenlerimiz aynıydı.
Ben altıma siyah dar pantalon üstüme göbek üstü bir tşört tercih ettim .
Defne koyu mavi kot beyaz bir tşört tercih etti. Makyaj çantamı alıp aynanın karşısına geçtim siyah göz kalemi çektim rimel sürdüm ve hafif mat bordo rujumu sürdüm. Saçlarım zaten düzdü hafif topuz yapıp kenarlardan bir kaç telini sarkıttım.
Defne ise rimel kırmızı mat ruj sürdü saçlarını ise açık bırakmıştı.
Mehmet "ağaç olduk hadi lan"
Diye bağırınca defneyle aşşağı indik Mehmet bana bakarak "Taş mübareek" demesiyle hafif bir kahkaha patlattık Defne'yle Murat yanıma gelerek "Buyrun hanımefendi" diyerek kolunu uzattı "Saolun bayım" dedim ve ikimizde gülümsedik. Aynı şeyi Defne ve mehmet yaptıktan sonra çıktık Murat şoföre arabasını getirmesini söylemişti araba kapının önündeydi şoför anahtarı Murata verdikten sonra gitti hep birlikte arabaya bindik tabii ki öne ben arkaya Defne ile Murat.
Yol boyunca bağıra bağıra 'Oğuzhan koç-Vermem seni ellere' şarkısını söyledik defneyle. Sonunda AVM ye geldik murat otoparka arabayı park ettikten sonra hepimiz indik ben yine Muratın koluns girmiştim.sinemanın olduğu yere geldik ve filmlere bakmaya başladık
Defne"Bence Ayla'ya girmeliyiz"
Murat"Bencede çok güzel diyorlar"
Mehmet"Benim için sorun yok"
"O zaman Ayla"
Biletlerimizi aldık salona girdik Mehmet ve Muratı mısır almaya gönderdik en arkada ikili koltukları seçmiştik Murat ben yan yana Mehmet Defne yan yana.
Murat ve Mehmet ellerinde büyük iki kova ve içecekle geldiler film başlamıştı.Film yaklaşık iki buçuk saatti Defne ile ben hıçkıra hıçkıra ağladık sonuda. Sinemadan çıkıp yemek bölümüne ilerledik yürürken Buğra'yı görmüştüm oda beni gördü göz göze geldik bana doğru yürümeye başladı.
"Oo kimleri görüyorum"
"Sanada selam buğra"
"Selam nasılsın"
"İyiyim sen"
"Seni gördüm daha iyi oldum"
Yanımdakilere tek tek selam verdi onlarda aynı şekilde Buğra ile araları iyiydi bir zararları yoktu birbirlerine
Buğra"Yemeği birlikte yiyebiliriz o zaman"
Murat "olabilir"
Mehmet" Fark etmez benim için"
Defne "olur"
"Yiyelim bakalım" dedim ve yürümeye başladııl buğra tam benim yanımdan yürüyordu ve sürekli bana bakıyordu.
"Üstündekini bugün son giyişin" dedi
"Nedenmiş o" diyerek ona baktım
"Kızım ne neden heryerin meydanda"
"He canım he " dedim ve önüme döndüm hamburger yiycektik sanırım ne istediğimizi söledik erkekler almaya giderken biz defneyle bir yere oturduk
"Kumsal kızım bu çocuk seni çok seviyo "
"Biliyorum" dedim ve güldüm
"Belliki sende seviyorsun" dedi
"Hayır be ne alaka" dedim
Sonra hepsi elinde yemekle geldi Buğra benim yemeğimi uzattı Mehmet Defne ninkini uzattı ve hepsi yerine oturdu.
Hep birlikte yemeklerimizi bitirdikten sonra , masadan kalktık ve yürümeye başladık.
Buğra"Haftaya Cumartesi bir planınız varmı gençler"
Mehmet ve Murat aynı anda "yok" dediler Defne ile ben birbirimize baktık sonra Defne"benimde yok" dedi dik dik ona baktım. Buğra "Kumsal" diyince kafamı ona çevirdim "bilmiyorum " diyip yürümeye devam ettim Buğra arkamdan"bunu yok diye kabul ediyorum" dedi aldırmadım.Yine aynı şekilde Murat'ın arabasına bindik. Telefonum çalmaya başlayınca cebimden çıkardım 'Annem' arıyodu açtım.
"Kumsal nerdesiniz kızım"
"Sinemaya gitmiştik sonra yemek yedik şimdide çıktık anne "
"Tamam akşam Muratlarda toplanıyoruz Defne ve Mehmetlerde geliyo direk oraya geç tatlım orda görüşürüz."
"Görüşürüz anne"
Dedim ve kapattım Murata dönerek
"Akşam sizdeymişiz Mehmetin ve Defnenin aileleride geliyormuş"
"Sıkıcı bir ortam bizi bekliyo desene" dedi Mehmet arkadan. Bizimkilerin toplanmasını sevmezdik babalarımız maçtan annelerimiz bol bol dedikodu yaparlardı.Muratların evi AVM ye uzak olduğu için yaklaşık 45 dakika sürmüştü, geldiğimizde Murat'ın annesi Selma teyze mutfakta yemek hazırlıyordu hepimize tek tek hoşgeldin dedikten sonra biz bahçeye Selma teyze mutfağa geri döndü.
"Sıkıldım kalkın maç yapalım yav" diye Mehmet ortaya bir fikir atınca Defne direk kalkıp topu aldı Murat la ben birbirimize baktık bizde kalktık Mehmet"Kumsalla ben Defneylede Murat" diyince hepimiz olur anlamında kafamızı salladık.
Yarım saat maç yaptıktan sonra maçı mehmetle ben kazanmıştık hepimiz yorulmuştuk ben direk yere çökmüştüm Defne koltuğa Murat da yere uzanmıştı Mehmet ise hala topla uğraşıyordu.
Etraı incelerken karşımda onu görmemle şoka girmem bir olmuştu.