Capitolul 2

322 10 0
                                    

Din perspectiva lui Selin
-Bun,fiindcă seara s-a terminat,printul Ali va trebui să elimine 2 concurente.Din 10 vor rămâne 8,din 8 6,din 6 -4 ,din 4- 2 si din 2 una.Doar una va ajunge sa fie mireasa printului. Sunteti emoționate?
-Da,zicem noi in cor.
-Nu va fi deloc o decizie ușoară,dar le elimin pe Mira si pe Hande,fiindcă nu mi-a plăcut deloc cum s-au comportat cand s-au prezentat.Hande e prea ingamfata pentru gustul meu,iar Mira prea rautacioasa. Sa nu va simțiți ofensate sau ceva ca sunteti blonde,dar nu contează aspectul fizic al unei persoane si caracterul.Parerea mea,zise Ali.
-Hande si Mira aveti vreun cuvant de spus?le întreba cameramanul.
-Da!E numai vina ta,Mira!Din cauza ta am fost eliminată?zise Hande ofticata
-Vina mea sau a ta ca nu esti blondă natural ca mine?!ii reprosa Mira gata gata sa o ia de par,însă cameramanul le opreste.
-Fetelor!Opriti-va!O sa va duca soferul cu limuzina acasa,zise cameramanul si răsuflă ușurat cand acestea plecara.
-Bun.Ati mai rămas 8.Restul duceti-va la culcare.
-Selin,pot sa vorbesc putin cu tine?mă întreba Ali,luandu-ma de braț.
-Sigur.S-a intamplat ceva?
-Nu,doar voiam sa mai vorbesc cu tine.Uite,daca fetele prind urmă pe tine ca esti favorita mea si vor sa-ti faca ceva rau sa-mi spui,ok?mă întreabă el.Il privesc în ochi și ma pierd pentru o clipă în ei.Abia acum realizasem ce ochi frumosi are.Albastri ca oceanul.
-Bine,asa voi face,ii zic eu.Doar asta voiai sa vorbesti cu mine?
-Deocamdata da.E tarziu.Cameramanul de-abia m-a lăsat să vorbesc cu tine câteva minute.Voiam să te atentionez.
-Ok,ii zic eu zambindu-i.Ii zic noapte bună,apoi ma duc in camera si adorm pe loc.Ultimul lucru la care ma gandesc fiind ochii lui albastri care imi invadau mintea.
To be continued....
La media Selin.

La media Selin

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Mireasa printuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum