Capitolul 6

265 8 0
                                    

Din perspectiva lui Selin
-Bun,Neriman si Bihter se duc acasa.Mai raman doar doua concurente:Selin si Asi.Oare cine va fi viitoare printesa a Turciei?
-Pot sa vorbesc cu tine,Selin?mă întreabă Ali
-Sigur.
-E în legătură cu sarutul de azi.Pentru mine a însemnat totul.Dar pentru tine?
-Adevarul e ca mi-a plăcut,recunosc eu rusinata,apoi îl sărut de fata cu cameramanul si Asi.
Cameramanul tocmai ne filmase.
-Cred ca toata Turcia a vazut asta,nu-i asa?îl întreb eu stânjenita.
-Da,dar nu-ti face griji.Oricum,stiu ca esti favorita mea,imi zise el zambindu-mi si mangaindu-mi obrazul
Si din acea zi am început să am sentimente pentru el.De-abia asteptam sa vina ziua următoare ca sa-l vad din nou.Dimineata următoare m-am îmbrăcat sport.
-Bun.In aceasta proba va trebui să faceți un fel de concurs de alergat.Cine ajunge prima la inima de sosire aceea va fi mireasa printului.
Sunteti gata?
-Da
Am început să alerg  cu toată viteza,fiindcă nu voiam să pierd.Nu acum,când îl iubesc pe Ali si vreau sa fiu cu el.Insa se pare ca si Asi voia același lucru,fiindcă încerca să mă întreacă.Maresc viteza si in cele din urmă ajung la linia de sosire.
-Asi este eliminata,ceea ce înseamnă că Selin o sa fie viitoare printesa a Turciei.
-Felicitări,iubito,imi zise Ali sarutandu-ma de fata cu toată lumea.Insa nu-mi mai pasa.Eram fericita ca am castigat si ca Ali e numai al meu.
To be continued...
La media Ali si Selin

Mireasa printuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum