Capitolul 5

255 10 0
                                    

Din perspectiva lui Ali
Dimineata următoare m-am trezit mai devreme.Am profitat de aceasta situatie si am batut la usa lui Selin.Voiam s-o vad.Imi era dor de ea.Aseara nu am apucat sa vorbim foarte mult.Aceasta imi deschide usa,neasteptandu-se sa ma vada la usa
-Pot sa intru?o intreb eu zâmbind
-Sigur
Ma asez pe pat si o privesc.Aceasta se asaza lângă mine si imi zâmbește timid.
- Ce cauti aici?Nu e interzis sa vii in camera unei concurente?
-Am vrut să te văd.Mi-a fost dor de tine.Tu nu esti orice concurență.Esti concurenta favorita,ii explic eu zâmbind.
Dintr-o dată ma aplec spre ea si o sărut,luand-o prin surprindere.
-Printule Ali?!
-Imi pare rau,iarta-ma.Nu am vrut să te supăr,ii zic eu repede,apoi ies din camera,nemaiasteptand un raspuns din partea ei.
Din perspectiva lui Selin.
Nu m-am suparat pe Ali ca m-a sarutat.De fapt mi-a plăcut.Chiar asta voiam sa-i spun,însă el a crezut că m-am supărat si a plecat repede din camera.Imi iau o rochie roz de printese,apoi ies si eu din camera si ma duc la celelalte concurente.
-Bun.La aceasta proba va trebui să vă comportati ca o prințesă.Va trebui să beți ceaiul intr-un mod printesesc,sa faceti reverente,sa salutati intr-un mod formal si sa va tineti capul drept la propriu.Va voi pune niste carti pe cap.
-La capitolul rochie vad ca v-ati îmbrăcat corespunzator,mai putin Neriman si Bihter care s-au îmbrăcat doar elegant.
M-am așezat pe scaun,punandu-mi un servetel pe picioare,apoi mi-am ridicat un deget sus si am băut putin ceai,fără să sorb din el.Le-am facut o reverenta atât prințului Ali,cât și părinților lui,regele si regina,tinandu-ma de rochie.I-am salutat pe ceilalti locuitori,facandu-le încet cu mana,apoi cameramanul mi-a pus niste carti pe cap si am reusit sa-mi tin capul drept.Asi a facut același lucru ca și mine,iar Neriman si Bihter au cam dat-o în bară,fiindcă s-au ars cand au baut ceai si s-au impiedicat amândouă de rochie cand au vrut sa-i salute pe print,rege si regina si au trântit cărțile.
-Le voi elimina pe Neriman si Bihter.Nu s-au descurcat prea bine la proba asta.
-Bun,Neriman si Bihter se duc acasa.Mai raman doar doua concurente:Selin si Asi.Oare cine va fi viitoare printesa a Turciei?
-Pot sa vorbesc cu tine,Selin?mă întreabă Ali
-Sigur.
-E în legătură cu sarutul de azi.
To be continued....
La media Selin si Ali.

Mireasa printuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum