Partea 4-Mama e cea mai tare!!!

147 6 1
                                    

Am ajuns acasa m-am dus sus in camera mea si m-am schimbat in ceva mai lejer. Dupa aceea am coborat in jos si m-am asezat pe canapea si m-am uita la pozele cu Niall♥. De odata suna cineva la usa.

Eu: Imediat!

Deschid usa si o vad pe mama si ma duc sa o iau in brate.

Mama: Dani trebuie sa iti zic ceva. Timp de 4 luni va trebui sa locuiesti cu cati va baieti. Deoarece o sa plec cu Dami Lovato in turneu.

Eu: Sunt buni? Draguti? Adica cine sunt?

Mama: Baieti de la 1D.

Eu: Sa intele sti ca nu imi place trupa lor si ii aduci aici.

Mama: Dani sunt niste baieti de treaba.

Eu: Da bine cum zici.

Mama: Eu plec in cateva minute o sa apara baieti. Te iubesc draga!

Eu: Deah si eu.

Cand am auzit ca o sa stau cu 1D in casa ma simpteam deparca cineva mi-ar fi dat cu ceva in cap dar dupaia m-am gandit la Niall si cum ar fi sa stau cu el in casa.

Suna cineva la usa. Normal ca erau baieti.

I-am poftit in casa si le-am zis sa ia un loc.

Niall: Stai putin tu esti fata de la concertul de azi.

Eu: Deah eu sunt.

Niall: Daca stiam ca o sa stau cu tine in casa nu iti mai ceream numarul de telefon.

Eu: Hai sa va arat camerele voastre.

Zayn: Am baie proprie? Cate oglinzi sunt?

Eu: Pff nustiu care oglinzi sunt si da ai baie proprie.

Niall: Eu vreau cea mai aprope camera de a ta.

Eu: Da eu ma duc sa fac un dus si o sa ies putin asa ca ne mai vedem.

Niall: Pot sa fac si eu dus cu tine?

Eu: Cred ca concertul de azi te-a cam obosit.

Harry: Ce ti-a ziso frate.

M-am dus in camera mea si le-am sunat pe fete si le-am zis ca stau cu 1D in casa. Am planificat ca sa vedem un film la mine. Am intrat in dus iar cand am iesit...

Cum vi se pare pana acum? In mintea mea sunt prea multe lucruri perverse si ma abtin sa nu le scriu pe toate. O sa postez mai rar deoarece nu o sa mai am timp sa scriu deoarece trebuie sa invat pentru teza la mate.

Story of my life...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum