Niall: Dani cine e el?
Eu: Pai este...
Michel: Fostul iubit si actualul de azi.
Eu: Michel nu ne-am impacat si eu il iubesc pe Niall mai mult de cat te-am iubit pe tine.
Michel: Si cum ramane cu te voi astepta si totul o sa fie ca la inceput.
Eu: Michel relatia noastra a fost o prostie acum imi dau seama cum esti cu adevarat. (Aveam lacrimi in ochii deoarece relatia cu el a fost una frumoasa)
Michel: Atunci dece ai lacrimi in ochii si daca a fost o prostie dece nu ai plecat mai de mult.
Eu: Michel ce zici daca vom vorbi alta data de chestia asta vreau sa imi sarbatoresc majoratul.
Michel: Bine Dani voi pleca o sa te sun maine.
Michel pleca iar Niall se uita la mine confuz.
Eu: Ma duc pana la baie.
Am fugit in baie si am inceput sa pla g dar cineva intra peste mine.
Niall: Hei dece plangi? Ar trebui sa te distrezi ca doar odata in viata faci 18 ani.
L-am luat pe Niall in brate si l-am sarutat.
Eu: Te iubesc!
Niall: Si eu pitico!
Se facuse 5 dimineata toata lumea plecase iar eu cu Niall am mers in camera mea....
12:45 bate cineva la usa.
Eu: Intra!
Erau baieti cate imi adusese micul de jun cand ma uit Niall nu mai era in pat si nici cu ceilalti.
Liam: Neata majoro cum te simpti la 18 ani?
Eu: Minunat.
Zayn: Stiu ca nu are legatura cu majoratul tau dar ai cumva niste balsam de par?
Eu: Pff vezi ca gasesti in baie.
Zayn intra in baie si il vede pe Niall care facea un dus. Zayn incepe sa tipe.
Niall: Shht papuso nu mai tipa.
Ne-am dus sa vedem dece tipa.
Hazza: Dani ce ai facut aseara?
Louis: Niall ce faci in baia lui Dani?
Niall: Ce pot sa fac dus in baia iubitei mele.
Liam: Sa va tina!
Hazza, Louis, si Zayn: Sa va tina.
Deodata suna telefonul era Michel.
Eu: Da Michel!
Michel: La 14:30 la cafenea.
Imchi telefonul si ii spun lui Niall ca ma vad cu Michel. Asa ca imi iau o rochita care era peste genunchi si niste pantofi si plec.
14:30 ajung in fata cafenelei si intru il vad pe Michel si ma la masa.
Michel:
CITEȘTI
Story of my life...
FantasíaIn aceasta poveste este vorba despre Daniella o fata de 18 ani din New York care nu suporta 1D dar ajunga sa se indragosteasca de unul din cei cinci cantareti. O sa afli mai multe citind cartea.