Cand am iesit din baie l-am vazut pe Niall care statea pe pat.
Eu: N-ai auzit de intimitate? Si cand intri intr-o camera ciocan.
Niall: Am ciocanit dar nu ai auzit asa ca am intrat.
Eu: Si ce vrei?
Niall: Pff...ce pot sa vreau...te vreau pe tine.
Eu: Iesi afara in clipa asta.
Niall: Nu te vreau in pat stai linistita te vreau in inima mea.
Eu: Niall te rog sa pleci vreau sa ma schimb.
Se ridicase din pat si venise spre mine si ma saruta nustiam ce sa fac asa ca l-am impina incet afara din camera si am incuiat usa. Dupa ce m-am imbracat in niste colanti cu un tricou mai larg am coborat jos deoarece trebuia sa vina Bella si Adda. M-am dus in bucatarie unde erau baieti.
Louis: Hei micuto! Ce faci in seara asta?
Eu: Daca am 17 ani nu inseamna ca sunt micuta. O sa stau acasa cu doua prietene si vom vedea un film.
Harry: Putem sa stam si noi cu voi?
Eu: Deah cum vreti.
Suna sunerie erau Adda si Bella le-am poftit in sufragerie si ne-am facut comode si de odata vin baieti cu niate popcorn,sucuri si Louis avea 3 morcovi in mana si un porumbel de jucarie. Se vede ca nustiu multe despre baieti astia.
Ne-am asezat pe canapea iar langa mine sa pus Niall care pe la jumatea filmului incepuse sa ma ia in brate.
Eram asa fericita dar nu vroiam sa se vada asta.
Eu: Niall poti sa ei mana dupa mine? Te rog frumoa!
Niall: Nu draga mea.
Adda: Stai voi sunteti impreuna? Dani si noua dece nu ne-ai zis?
Bella: Sti ca Dani il place pe Niall si se vede ca si el pe ea.
Niall: Asa e micuto ma placi?
Eu: Da intrun fel dar...e complicat. Dar nu conteaza ma duc la somn haideti fetelor.
Am ajuns in camera mea. Cand m-am trezit am vorbit cu fetele si le-am zis.
Eu: Ieri Niall ma sarutat.
Adda si Bella in acelas timp: WHAT? Cu sa intamplat?
Eu: A venit la mine si ma sarutat.
Bella: Dani eu si Adda vrem sa iti spunem ca Michel sa intors in oras si vrea sa va impacati.
Poate va intrebati cine e Michel...este fostul meu iubit dece nu mai suntem impreuna? El a ales sa plece timp de 5 luni din ora si toata lumea stie ca relatile la distanta nu merg.
Eu: Michel? Nu trebuia sa vina peste 2 luni? Dece sa intors?
Adda : Pentru ca...
CITEȘTI
Story of my life...
FantasyIn aceasta poveste este vorba despre Daniella o fata de 18 ani din New York care nu suporta 1D dar ajunga sa se indragosteasca de unul din cei cinci cantareti. O sa afli mai multe citind cartea.