Bölüm 2

15 2 0
                                    

Hepsi teker teker yerlerine geçtiler.İlk ders matematikti.Sabah sabah matematik mi işlenir diye Efe homudanıyordu.O sırada hoca geldi ayağa kalktilar.Hocanın dersi anlatması sınıftaki herkese ninni gibi geliyordu .Herkes iyice sıkılmıştı.

Ortamdaki sessizliği zil sesi bozdu .Zil çalar çalmaz öğrenciler sınıfı hızla bosaltti .Sınıfta sadece 4 kişi kalmıştı .Elif Duru Efe ve Can ne olup bittiğini anlamak için etrafa bakıyorlardı.

Derken Elif konuşmaya basladı
"Biz neden hep evden okula okuldan eve gidiyoruz hayatımıza biraz renk katalım".

Duru:
" Boyle birşey söylediğine gore illa bi fikrin vardır
"Tabiki var ben diyorum ki hafta sonu yeni açılan lunaparka gidelim .Hem okulun sitresini azaltiriz hıh ne dersiniz?

Yüzler gülmeye baslamisti .Anlaşılan bu fikri sevmislerdi.

Efe :
"Valla aklına bin yaşa Elif ben de uzun zamandır böyle bir etkinlik yapmamız gerektiğini düşünüyordum".

Can:
"Arkadaşlar bence harika olur.EE bu lunapark nereye açılmış"?

Elif:
"Ben de tam olarak bilmiyorum annem ve babam konuşurken duydum yeni bi lunaparkin açıldığini .Siz merak etmeyin ben annemden izin alırım hepimizi götürür".

Can:
"O zaman anlastik cumartesi 1'de okulun arkasında buluşalım uygun mudur size?"

Duru hepsinin adına cevap verdi
"Hepimize uygun"

Hafta sonu buluşmak üzere karar aldılar

KORKU EVİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin