1

53 11 0
                                    

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum dan Hello Ladies and Gentlemen. Attention please ! Tertaip nya perkataan tersebut atas dasar hasil huruf huruf yang anda pelajari ketika tadika duluh atau maybe di dalam perut ibunda anda? Ergg ok ok. Mari kita kembali ke pangkal jalan yang sebenar dan bukannya jalan mati. Sebab apa? Sebab... nama pun jalan mati, takkan kau tak faham lagi. Ok aku melawak. Tak sampai? Kesah apa aku? HAAHHAAH gelak syikit ( ·,< ) ok bye.

********


Nama aku, yelah nama aku. Takkan nama kau pula? Ok joke. Nama aku Nur Cahaya kasih dan aku tinggal di rumah Cahaya kasih sejak aku berumur beberapa tahun.

Percaya? Tahniah anda tertipu. Ok ni bukan part 1 ok. Hahahah just nak bagi tau, ini adalah penulisan saya yg pertama daripada yang pertama. Oleh yang demikian, jika terdapat sebarang kecacatan, sila lah beri tunjuk ajar berkenaan rawatan yang sesuai dan hospital yang terbaik agar kecacatan ini dapat dikakiki. Ok saya merepek disebabkan sel sel otak yang bercampur baur dengan kandungkan kerepek yang saya baru sahaja hadam.

Once again. Ok sorry guyss *sob sob sob*
Ni nervous sebenarnya. Bukan apa, candy crush lalu tadi ahaks ( >,< ) hahahha
Okok sekali lagi. Ayat yang tercipta di atas hanya gurauan semata mata dan bukannya gurauan sehidung hidung.

Oleh yang demikian, dimaklumkan kepada bakal pembaca kepada cerita yang agak merepek seperti kerepek ini, mempunyai hati yang kental dan mampu bersabar di atas kemerepekkan cerita ini yang menyebabkan saya menaip perkara yang merepek. *patutkah saya ubah tajuk cerita ni kepada 'merepek' or 'kerepek' ? * tak tuntuang tak tuntuang

*cerita ini dilahirkan adalah untuk menghiburkan dan bukannya untuk menidurkan. Jika anda tidak terhibur, maaf dipinta di hujung kuku. Hahahah!
Kalau x terhibur tu..bolehlah tidur ,ok sekian...
.
.
.
.
.
.
.
.
Oh ya, terima kasih *sekian tidak lengkap tanpa terima kasih.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Dan cerita ni takkan lengkap tanpa readers yang dikasihi. Hehe jadi, sila teruskan membaca ( ·,< ) muah muah muah~ ergg diva action. Heshtag *muntah hijo !*


CANDY CRUSHWhere stories live. Discover now